Forestwars
Regulamin i Informacje
Regulamin
Świętość. Przeczytaj, zapamiętaj, zastosuj się.
Zaakceptowane
Informacje
Podstawowe informacje, potrzebne do udziału w rozgrywce.
Karty Postaci
Obowiązkowe "wizytówki" naszych postaci.
Pytania, pomysły, skargi
Pytania
Kto pyta nie błądzi.
Odrzucone
Wprowadzone
Pomysły
Chcesz mieć czynny udział w życiu forum ? Jeżeli masz jakiś pomysł, podziel się nim ^^
Skargi
Jeżeli coś Ci się nie podoba, powiedz to wprost.
Ważne tematy
Reklama
Tematy dotyczące reklamy, wymiany buttonami itp.
Zaakceptowane
Biografie
Tu opisujemy historię swojej postaci.
Nieobecności
Jeżeli wiesz, że przez dłuższy czas nie będzie Cię na forum, poinformuj nas o tym.
Organizacje
Jeżeli masz pomysł na stworzenie własnej organizacji, wprowadź go w życie.
Zwierzęcy towarzysze
Jeśli chcesz mieć swojego własnego zwierzaka, który będzie pomagał Ci w walce, ten temat jest dla Ciebie.
Frakcja Mrocznych elfów
Komnata tronowa
Jest to główny ośrodek władzy. Są tu podejmowane decyzje dotyczące zarządzania. Mieszka tu także głowa frakcji.
Targowisko
Tutaj użytkownicy mogą wymieniać towary między sobą
Pracownia alchemika
Chcesz opracować własny eliksir? Możesz to zrobić właśnie tutaj.
Część mieszkalna
Tu znajdują się komnaty obywateli frakcji.
Centrum
Jest to środek kulturalny życia we frakcji. Można tu znaleźć bibliotekę czy też muzeum.
Koszary
Tutaj szkolą się nowi wojownicy Mrocznych elfów. Pod okiem mentora zdobywają nowe umiejętności.
Komnaty treningowe
Tu odbywa się samodzielny trening osób, które są już na to gotowe.
Świątynie
To religijne centrum miasta. Wierni oddają tu cześć swoim bóstwom.
Kuźnia
Tutaj będziemy zgłaszać projekty nowych broni.
Część handlowa
W tej części frakcji, znajdują się sklepy, zakłady rzemieślnicze, oraz targowiska.
Arena
Miejsce przeznaczone do walk.
Lecznica
Miejsce gdzie leczymy rany odniesione podczas walk lub zadań.
Frakcja Leśnych elfów
Pałac
Jest to główny ośrodek władzy. Są tu podejmowane decyzje dotyczące zarządzania. Mieszka tu także głowa frakcji.
Zielarz
Targowisko
Tutaj użytkownicy mogą wymieniać towary między sobą
Dzielnica mieszkalna
Tu znajdują się domy obywateli frakcji.
Centrum
Jest to środek kulturalny życia we frakcji. Można tu znaleźć bibliotekę czy też park.
Koszary
Tutaj szkolą się nowi wojownicy Leśnych elfów. Pod okiem mentora zdobywają nowe umiejętności.
Polany treningowe
Tu odbywa się samodzielny trening osób, które są już na to gotowe.
Świątynie
To religijne centrum miasta. Wierni oddają tu cześć swoim bóstwom.
Kuźnia
Tutaj będziemy zgłaszać projekty nowych broni.
Dzielnica handlowa
W tej części frakcji, znajdują się sklepy, zakłady rzemieślnicze, oraz targowiska.
Arena
Miejsce przeznaczone do walk.
Lecznica
Miejsce gdzie leczymy rany odniesione podczas walk lub zadań.
Miejsca neutralne
Niezbadane części lasu
Nie znamy jeszcze całego terenu wielkiego lasu. W te miejsca nie zapuszcza się nikt, kto nie jest pewien swoich umiejętności.
Ruiny Areny Bogów
Są to ruiny odnalezionej pośród gęstego lasu areny, na której pierwsi bogowie założyciele odbywali swe walki treningowe.
Magia
Magia żywiołów
Czary i zaklęcia przeznaczone dla osób posiadających władzę nad danym żywiołem. Niezależnie od rasy.
Leśne elfy
Zaklęcia i zdolności przeznaczone do zgłębianie przez frakcję leśnych elfów.
Mroczne elfy
Zaklęcia i zdolności przeznaczone do zgłębianie przez frakcję mrocznych elfów.
Nauka zaklęć
W tym temacie składamy podanie o naukę zaklęć. Administracja wyznaczy nam czas jak musimy przeznaczyć na naukę.
Własne zaklęcia
W tym temacie składamy propozycje własnych zaklęć. Jeżeli nie ma zastrzeżeń, zaklęcie zostanie zaakceptowane.
Zadania
Zasady i reguły dotyczące zadań.
Czyli co należy wiedzieć zanim poprosi się o zadanie.
Służba społeczności
Proste zadania polegające głównie na wykonywaniu prostych czynności jak na przykład roznoszenie poczty.
Szpiegostwo
Zadania szpiegowskie lub na przykład poszukiwawcze. Gdy trzeba się czegoś dowiedzieć lub kogoś odnaleźć.
Sabotaż
Są to proste zadania polegające na przykład zakłócaniu pracy wrogiej frakcji.
Dywersja
Zadania wymagające niejednokrotnie użycia siły i konfrontacji zbrojnej z przeciwnikiem.
Wojskowe
To już wyższa poprzeczka. Zadania w których na pewno trzeba będzie spotkać się z przeciwnikiem, często silniejszym.
Specjalne
Zadania te są wykonywane w celu uzyskania jakiegoś artefaktu bądź też zyskania nadprzyrodzonej zdolności. Możliwe do wykonania tylko za zgodą administracji.
Eventowe
Są to misje, które są prawie specjalne, ale nie do końca. Wprowadzają jednak coś ważnego do ogólnej fabuły.
Offtopic
Kosz
Stare, lub zamknięte tematy, których obecność na forum jest zbędna.
Txt
Piszesz wiersze, opowiadania, a może znasz śmieszne kawały ? Podziel się nimi z nami.
Rozmowy
Wolne rozmowy, dosłownie o wszystkim i o niczym.
Grafika
Potrafisz tworzyć ciekawe prace graficzne ? Podziel się z nami swoim talentem.
Gry i zabawy
Czy naprawdę trzeba tłumaczyć co i jak ? Tu możesz się rozerwać w wolnej chwili.