Raziel - 2009-11-09 18:14:21

I.

Podmuch

Polega na zebraniu w ustach powietrza i wydmuchanie go w jednym momencie. Zaklęcie dobre do zmiecenia strzał i innych pocisków. Dość szybkie wykonanie sprawia, że zaklęcie jest bardzo pożyteczne.


Powietrzne cięcie

Po złożeniu rąk pojawia się przed nami powietrzne ostrze, które leci w stronę przeciwnika. Skupione powietrze jest ostre i z łątwością rani trafionego przeciwnika.


Bańka powietrzna

Tworzymy dookoła swoich ust/głowy powietrzną bańkę, dzięki której możemy oddychać pod wodą.



II.

Powietrzny świder

Zaraz po złożeniu rąk pojawia się się przed nami powietrzne ostrze przypominające wiertło. Dość szybkie, jednak przez jego dużą długość i małą szerokość jest dość łatwe do uniknięcia.


Wietrzny chód

Nasze kroki są o wiele szybsze, co pozwala nam na przemieszczanie się z dużą prędkością. Zaklęcie dobre do uników.


Podmuch dymu

Skupiamy się i nagle z naszych ust wydostaje się spora ilość gęstego dymu. Skuteczne, do zdezorientowania przeciwnika.


Wzmocnienie broni

Sprawiamy, że nasza broń wydłuża się, jest ostrzejsza i dużo szybsza.


Wicher

Wywołujemy potężną zawieję, która utrudnia przeciwnikowi atakowanie. Ataki z dystansu są praktycznie niemożliwe. Zaklęcie trwa jedną kolejkę.


Mały huragan

Wyciągając przed siebie obie ręce, tworzymy małe tornado (ok 2 metry wysokości). Porusza się w jednym obranym wcześniej kierunku i nie może go zmienić.


Wietrzna ochrona

Wokół nas skupia się powietrze, które zaczyna wirować, tworząc swojego rodzaju tarczę. Może ona ochronić nas przed atakami fizycznymi i słabszymi atakami magicznymi.



III.

Lewitacja

Otaczające nas powietrze, nagle zaczyna nas unosić. Poruszamy się stosunkowo powoli, lecz możemy dostać się w miejsca nieosiągalne dla innych. Trwa od jednej do dwóch kolejek.


Przytrzymanie wiatru

Powietrze wokół nas skupia się na tyle, że sprawia, iż nie możemy się przewrócić. "utrzymuje" nasze ciało. Nie znaczy to jednak, że nie odczuwamy bólu, czy nie doznajemy obrażeń.


Tornado

Tworzymy pięciometrowe tornado, którym możemy do pewnego stopnia kierowań. Oznacza to, że możemy nim na przykład skręcić lekko w prawo, lub lewo, ale nie możemy robić slalomów.



VI.

Cyklon

Pojawia się ogromna trąba powietrzna, wewnątrz której panuje istne piekło. Ulewny deszcz, pioruny i  tym podobne zjawiska. Szanse przeżycia są zerowe.

GotLink.pl