I.
Podmuch
Polega na zebraniu w ustach powietrza i wydmuchanie go w jednym momencie. Zaklęcie dobre do zmiecenia strzał i innych pocisków. Dość szybkie wykonanie sprawia, że zaklęcie jest bardzo pożyteczne.
Powietrzne cięcie
Po złożeniu rąk pojawia się przed nami powietrzne ostrze, które leci w stronę przeciwnika. Skupione powietrze jest ostre i z łątwością rani trafionego przeciwnika.
Bańka powietrzna
Tworzymy dookoła swoich ust/głowy powietrzną bańkę, dzięki której możemy oddychać pod wodą.
II.
Powietrzny świder
Zaraz po złożeniu rąk pojawia się się przed nami powietrzne ostrze przypominające wiertło. Dość szybkie, jednak przez jego dużą długość i małą szerokość jest dość łatwe do uniknięcia.
Wietrzny chód
Nasze kroki są o wiele szybsze, co pozwala nam na przemieszczanie się z dużą prędkością. Zaklęcie dobre do uników.
Podmuch dymu
Skupiamy się i nagle z naszych ust wydostaje się spora ilość gęstego dymu. Skuteczne, do zdezorientowania przeciwnika.
Wzmocnienie broni
Sprawiamy, że nasza broń wydłuża się, jest ostrzejsza i dużo szybsza.
Wicher
Wywołujemy potężną zawieję, która utrudnia przeciwnikowi atakowanie. Ataki z dystansu są praktycznie niemożliwe. Zaklęcie trwa jedną kolejkę.
Mały huragan
Wyciągając przed siebie obie ręce, tworzymy małe tornado (ok 2 metry wysokości). Porusza się w jednym obranym wcześniej kierunku i nie może go zmienić.
Wietrzna ochrona
Wokół nas skupia się powietrze, które zaczyna wirować, tworząc swojego rodzaju tarczę. Może ona ochronić nas przed atakami fizycznymi i słabszymi atakami magicznymi.
III.
Lewitacja
Otaczające nas powietrze, nagle zaczyna nas unosić. Poruszamy się stosunkowo powoli, lecz możemy dostać się w miejsca nieosiągalne dla innych. Trwa od jednej do dwóch kolejek.
Przytrzymanie wiatru
Powietrze wokół nas skupia się na tyle, że sprawia, iż nie możemy się przewrócić. "utrzymuje" nasze ciało. Nie znaczy to jednak, że nie odczuwamy bólu, czy nie doznajemy obrażeń.
Tornado
Tworzymy pięciometrowe tornado, którym możemy do pewnego stopnia kierowań. Oznacza to, że możemy nim na przykład skręcić lekko w prawo, lub lewo, ale nie możemy robić slalomów.
VI.
Cyklon
Pojawia się ogromna trąba powietrzna, wewnątrz której panuje istne piekło. Ulewny deszcz, pioruny i tym podobne zjawiska. Szanse przeżycia są zerowe.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline