Forestwars

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-12-12 19:54:25

Sesio

http://img693.imageshack.us/img693/1958/agrest.jpg

8165751
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 957
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Malagrim
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 850

Gwiezdne elfy

napisałem tylko tyle ,żeby wiedzieć czy wymyślać dalej

Gwiezdne elfy potomkowie Frei i Freja, dwóch upadłych gwiazd, które narażając się demonom  ,zostały strącone z nieba. Teraz są w samym środku konfliktu między Mrocznymi a leśnymi Elfami. Zdezorientowane i nie znające historii obu ras, nie wiedzą po której stronie powinny stanąć. W końcu utworzyły trzecią frakcję.
Nie znoszą bagien , które wyrządzają tak wiele szkód, po za tym odór zgnilizny często pozbawia ich przytomności. Jednak zostały zmuszone do takiego życia. Mieszkają na najwyższych bagiennych drzewach, gdzie prawie niewyczuwalny smród i rozwinięta roślinność dają im szanse na przetrwanie. Teraz pragną znaleźć sobie lepsze miejsce. Z natury były neutralne, jednak lubiły adrenalinę i poczucie niebezpieczeństwa, dlatego mieszały się w każdą wojnę.
Mają włosy różnej długości ,jednak kolor ogranicza się do białego, srebrnego lub delikatnie wpadającego w niebieski, tej samej maści mają skórę, która w świetle księżyca wydaje się błyszczeć. Wyróżniają się budową ciała, które przy wysokim wzroście jest bardzo dobrze umięśnione i masywne. Nie dorównują szybkością i zwinnością innym elfom , jednak dzięki wielkiej sile bez żadnych problemów posługują się swoją ulubioną bronią jaką jest miecz dwuręczny lub półtorak.
Gwiezdne elfy zwane również fey’ri mają w sobie domieszkę krwi lodowego demona Agnosa. Dzięki temu poznały tajniki Lodowej Magii, w której łączą ze sobą elementy wody i powietrza. Od dzieciństwa uczone walki w zwarciu i używania mieczy, łuki wyszły prawie z użycia. Najczęściej ubrani w lekkie lub ciężkie pancerze są idealnymi wojownikami.
Dorosłość osiągają w wieku 100 lat.


I.

Lodowa Kula- wystawiając rękę w kierunku przeciwnika tworzymy okrągły lodowy pocisk, wielkości zaciśniętej pięści. Kula jest dosyć szybka.

Lodowa Ściana-krzyżując ręce na piersi przed nami lub za nami wznosi się lodowa ściana, wysokość równa naszej, broniąca przed strzałami ,bełtami i słabymi czarami.

Lodowy Element-wybraną część ciała (dłoń, noga itp.) pokrywa cienka warstwa lodu. Można w ten sposób odbijać strzały czy przebijać się przez przeszkody.

II.

Letni Śnieg-dzięki temu zaklęciu jesteśmy w stanie, sprawić by zaczął prószyć piękny  i delikatny śnieg.

Lodowa sztuka-umiejętność manipulacji lodem. Możemy wyrzeźbić z lodu wspaniała figurę.

Lodowy Oddech- czar małego zasięgu. Otwieramy usta i uwalniamy oddech który zamraża wszystko w promieniu 3 m.

Lodowe Igły-czar typowo defensywny, nasze włosy wydłużają się prawie do ziemi i gęstnieją, są bardzo ostre. Tworzą jakby płaszcz, za którym możemy się schować.
Lodowa Tarcza-na przedramieniu lewej ręki tworzy się okrągły dysk wielkości małej okrągłej tarczy. Jest jednak mocniejszy niż ona.

III.

Lodowa Tafla-przy tym zaklęciu dotykamy obiema dłońmi ziemi. W ten sposób tworzymy obszar o średnicy 15m pokryty bardzo śliskim lodem.

Druga Skóra-całe nasze ciało pokrywa warstwa lodu. Stajemy się wytrzymalsi i odporniejsi na ciosy , uderzenia i magię.

Burza Śnieżna-czar pochłaniający dużo energii, na sporym obszarze powstaje gęsta burza śnieżna. Doskonała osłona do odwrotu z pola bitwy.

Lodowe Klatka-do wykonania tego zaklęcia potrzeba sporo czasu. Najpierw trzeba z drewna zrobić miniaturę takiego więzienia. Kiedy wszystko się uda ,wokół przeciwnika powstaje lodowa klatka ,z której nie może się wydostać.

Ostatnio edytowany przez Sesio (2009-12-13 16:18:41)


http://img23.imageshack.us/img23/5682/ichigoy.jpg


Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora

Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.

Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.

Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875

Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12


Magia:
Powietrze
: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)


Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0

Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1

Offline

 

#2 2010-06-21 13:04:57

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Gwiezdne elfy

Myślę, że jakbyś to trochę dopracował, to spokojnie moglibyśmy wprowadzić to jako nową rasę albo jako RÓD.


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl