napisałem tylko tyle ,żeby wiedzieć czy wymyślać dalej
Gwiezdne elfy potomkowie Frei i Freja, dwóch upadłych gwiazd, które narażając się demonom ,zostały strącone z nieba. Teraz są w samym środku konfliktu między Mrocznymi a leśnymi Elfami. Zdezorientowane i nie znające historii obu ras, nie wiedzą po której stronie powinny stanąć. W końcu utworzyły trzecią frakcję.
Nie znoszą bagien , które wyrządzają tak wiele szkód, po za tym odór zgnilizny często pozbawia ich przytomności. Jednak zostały zmuszone do takiego życia. Mieszkają na najwyższych bagiennych drzewach, gdzie prawie niewyczuwalny smród i rozwinięta roślinność dają im szanse na przetrwanie. Teraz pragną znaleźć sobie lepsze miejsce. Z natury były neutralne, jednak lubiły adrenalinę i poczucie niebezpieczeństwa, dlatego mieszały się w każdą wojnę.
Mają włosy różnej długości ,jednak kolor ogranicza się do białego, srebrnego lub delikatnie wpadającego w niebieski, tej samej maści mają skórę, która w świetle księżyca wydaje się błyszczeć. Wyróżniają się budową ciała, które przy wysokim wzroście jest bardzo dobrze umięśnione i masywne. Nie dorównują szybkością i zwinnością innym elfom , jednak dzięki wielkiej sile bez żadnych problemów posługują się swoją ulubioną bronią jaką jest miecz dwuręczny lub półtorak.
Gwiezdne elfy zwane również fey’ri mają w sobie domieszkę krwi lodowego demona Agnosa. Dzięki temu poznały tajniki Lodowej Magii, w której łączą ze sobą elementy wody i powietrza. Od dzieciństwa uczone walki w zwarciu i używania mieczy, łuki wyszły prawie z użycia. Najczęściej ubrani w lekkie lub ciężkie pancerze są idealnymi wojownikami.
Dorosłość osiągają w wieku 100 lat.
I.
Lodowa Kula- wystawiając rękę w kierunku przeciwnika tworzymy okrągły lodowy pocisk, wielkości zaciśniętej pięści. Kula jest dosyć szybka.
Lodowa Ściana-krzyżując ręce na piersi przed nami lub za nami wznosi się lodowa ściana, wysokość równa naszej, broniąca przed strzałami ,bełtami i słabymi czarami.
Lodowy Element-wybraną część ciała (dłoń, noga itp.) pokrywa cienka warstwa lodu. Można w ten sposób odbijać strzały czy przebijać się przez przeszkody.
II.
Letni Śnieg-dzięki temu zaklęciu jesteśmy w stanie, sprawić by zaczął prószyć piękny i delikatny śnieg.
Lodowa sztuka-umiejętność manipulacji lodem. Możemy wyrzeźbić z lodu wspaniała figurę.
Lodowy Oddech- czar małego zasięgu. Otwieramy usta i uwalniamy oddech który zamraża wszystko w promieniu 3 m.
Lodowe Igły-czar typowo defensywny, nasze włosy wydłużają się prawie do ziemi i gęstnieją, są bardzo ostre. Tworzą jakby płaszcz, za którym możemy się schować.
Lodowa Tarcza-na przedramieniu lewej ręki tworzy się okrągły dysk wielkości małej okrągłej tarczy. Jest jednak mocniejszy niż ona.
III.
Lodowa Tafla-przy tym zaklęciu dotykamy obiema dłońmi ziemi. W ten sposób tworzymy obszar o średnicy 15m pokryty bardzo śliskim lodem.
Druga Skóra-całe nasze ciało pokrywa warstwa lodu. Stajemy się wytrzymalsi i odporniejsi na ciosy , uderzenia i magię.
Burza Śnieżna-czar pochłaniający dużo energii, na sporym obszarze powstaje gęsta burza śnieżna. Doskonała osłona do odwrotu z pola bitwy.
Lodowe Klatka-do wykonania tego zaklęcia potrzeba sporo czasu. Najpierw trzeba z drewna zrobić miniaturę takiego więzienia. Kiedy wszystko się uda ,wokół przeciwnika powstaje lodowa klatka ,z której nie może się wydostać.
Ostatnio edytowany przez Sesio (2009-12-13 16:18:41)
Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora
Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.
Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.
Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić
Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875
Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12
Magia:
Powietrze: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)
Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1
Offline
Myślę, że jakbyś to trochę dopracował, to spokojnie moglibyśmy wprowadzić to jako nową rasę albo jako RÓD.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline