Forestwars

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-12-16 18:15:51

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Oswajanie zwierzaka

Witam. Jak wiemy teraz każdy kto ma odpowiednią rangę może mieć swojego zwierzaka. Moim zdaniem powinno się albo wpleść go jakoś w biografie, albo wykonać misję aby go oswoić. Wydaje mi się, że aby zwierzak był tak bardzo przywiązany trzeba poświęcić mu trochę czasu.

Tak więc moim zdaniem aby było ciekawiej można by zrobić to w ten sposób:
Gdy mamy rangę Morgwath\Esterliar wykonujemy misję na której "przypadkiem" znajdujemy młody okaz danego zwierzaka. Np:

Znalazłeś małego szczeniaka. Gdy próbowałeś\aś odejść wyraźnie łasił się do Ciebie.

Widząc szczeniaka biorę go na ręce i zabieram do domu...

I to by był wyrywek z misji o zwierzaka.

Potem gdy awansujemy na Malagrim\Zhur Urhari Nasz zwierzak dorasta i może nam pomagać w walce itp.

Jeżeli chcecie to można także wprowadzić, że gdy mamy jeszcze młody okaz opisujemy trening itp. w końcu nie od razu będzie umiał wykonywać wszelkie polecenia.



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#2 2009-12-16 18:23:03

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Oswajanie zwierzaka

Myślę, że pomysł generalnie dobry, ale...
Zwierzaka znaleźć może dopiero jako Zhur Urhari/Malagrim.
Trening zwierzaka - na tak.
Misja o zwierzaka - hmm... jasne, ale byłyby to misje specjalne, rozumiem...?


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#3 2009-12-16 18:28:00

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Oswajanie zwierzaka

Można wprowadzić to, żeby była to misja specjalna.
Tu właśnie chodzi o to, aby znalezienie młodego zwierzaka było na niższym poziomie (Morgwath\Esterliar) tylko, że wtedy nie jest on wstanie walczyć ani nic w tym stylu po prostu jest taka sobie maskotka i przez ten czas co my zdobywamy kolejną rangę (Malagrim\Zhur Urhari) on dorasta i dopiero wtedy jest zdolny do walki.

Ma to na celu nieco urealnienie tego, że te czworonogi albo i inne kundle się nas tak bezgranicznie słuchają itp. Wkońcu to nie nastąpi po paru dniach...



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#4 2009-12-16 18:33:16

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Oswajanie zwierzaka

Ok, idę na to.
Misja specjalna w celu "zdobycia" zwierzaka - ale wtedy nie znajdujemy go przypadkowo, a np. musimy wykraść go od jego rodziny czy coś. Hm...
Ja jestem za.


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#5 2009-12-16 19:10:43

Maiev

Gość specjalny

2872103
Zarejestrowany: 2009-11-21
Posty: 366
Rasa: Leśne elfy
Ranga: Sitherial
Bóstwo: Hanali Celanil

Re: Oswajanie zwierzaka

Trening, jestem za <powiedzmy minimum 5 linijek, opis treningu swojego zwierzaka>. Jednak, co do misji, rangi specjalnej, myślałam nad "przypadkowością", a właściwie celowym zrobieniu misji na swoja rangę, i tam znalezieniu zwierzaka, tak to chyba mniej więcej ująłeś w swoim pierwszym poście.


Imię:   Maiev Shadowsong
Przydomek: Ai
Rasa: Leśne elfy
Ranga: Sitherial
Płeć: Kobieta
Wiek: 57
Bóstwo: Hanali Celanil
Zwierzęcy Towarzysz: Calin

Opis Wyglądu: Drobna bardzo szczupła dziewczyna o jasnej, delikatnej cerze i o prostych, długich, słomiano-jasnych włosach i oczach jasno brązowych o ciepłym, łagodnym spojrzeniu w których kryje się jednak pewien tajemniczy błysk szaleństwa.
Opis Charakteru: Spokojna, zrównoważona dziewczyna miła i cierpliwa dla innych, na pozór troszczy się o wszystkich dookoła tylko nie o siebie. Jednak mimo tych cech lepiej jej nie podpaść, ponieważ dziewczyna kocha się mścić na swoich wrogach.

Status Społeczny: 38
Życiowy Cel: Zniszczyć wroga za wszelką cenę.

Ekwipunek: łuk, 14 strzał, sztylet, lekki pancerz, miecz
Leśne ogniki: 685

Magia:
Żywioł magii:
Powietrze: Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały Huragan, Wietrzna Ochrona, Lewitacja, Cyklon
Zaklęcia lecznicze: Zatrzymanie krwawienia, Leczenie ran, Znieczulenie
Czary łucznicze: Pajęcza strzała, Seryjny strzał, Potężny strzał, Ukryty strzał, Deszcz strzał, Kierowany pocisk,
Leśna magia: Pnącze, Manipulacja, Drewniana broń, Drewniane pociski,  Kwiecisty podmuch, Ręka leśniczego, Roślinna pułapka, Roślinne pnącza, Leśny bat, Drewniana tarcza, Drewniane wieże, Drewniana klatka


Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:  sabotaż - 1 szpiegostwo - 1

Offline

 

#6 2009-12-16 21:15:06

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Oswajanie zwierzaka

No ogólnie pomysł na tak, tylko właśnie zgadzam się z Mai, że powinno to być na zwykłych misjach. Dogadujemy się z osobą udzielającą misji i jest git . Bo misje specjalne są do rzeczy specjalnych. Wiem wiem, zwierzak to nie piłka, ale tak każdy będzie miał dostęp do specjalnych, a to ma być wyróżnienie


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#7 2009-12-16 22:17:59

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Oswajanie zwierzaka

No to jest 2 do 1 aby były one "przypadkiem" znajdowane na misji. A co do reszty nie ma problemów ?



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#8 2009-12-17 11:27:15

Valiel

Gość specjalny

Skąd: Szczecin
Zarejestrowany: 2009-12-14
Posty: 29
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Asabi
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 250

Re: Oswajanie zwierzaka

Bardzo podoba mi się ten pomysł. Ale nie chce mi się pisać dlaczego (ROTFL) więc ocenię w skali od 1-10 na 9 x3

Offline

 

#9 2009-12-17 11:30:42

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Oswajanie zwierzaka

Ja jestem, jeżeli chodzi o samą ideę, zdecydowanie na tak. No ale to misja specjalna być chyba nie może, bo wg zasad to daje sporo reputacji, no i jeszcze by to trwało 7 stron postów
Hmmm, przypadkiem jak przypadkiem. Może tak być. Ale czy robić do tego osobną misję (co byłoby mało realistyczne) czy najzwyczajniej, podczas misji normalnej (tylko nie wiem jakiego stopnia...). Wtedy wystarczyłoby wydłużyć misję o jedną czy dwie strony i próbować zwierza oswoić. Podczas misji zwierzem kierowałby ten, co prowadzi misję (oczywiście zgodnie z charakterem zwierza). A potem, jak się już go oswoi, to pójdzie pod kontrolę gracza (chyba że nie, nie wiem jak to z tymi zasadami o zwierzach jest )


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#10 2009-12-17 15:41:38

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Oswajanie zwierzaka

Cóż żeby wprowadzić to w życie, można zrobić tak:

Kiedy już dostaniemy akcepta w podaniu o własnego zwierzaka, to na kolejnej misji go sobie znajdziemy (niby tam przypadkowo). Warunkiem byłby fakt, że musiałaby być to misja o randze najwyższej, jaką na naszej randze jesteśmy w stanie wykonywać. Misja, jak zaproponował już ktoś wyżej byłaby o jedną-dwie strony dłuższa niż przeciętna. Z tym, że ta dodatkowa strona byłaby tylko dla oswojenia i wychowania zwierzaka.

Teraz co i jak. Myślę żeby wprowadzić podział:

Asabi/Elendiar - Małe zwierzątko, co to jeszcze ledwo widzi.

Esterliar/Morgwath - Mały zwierzak, który potrafi już biegać i ewentualnie gryźć, kąsać, podduszać.

Malagrim/Zhur Urhari - Zwierzak mający już kilka lat, który dobrze radzi sobie w walce. (dwa zaklęcia)

Misiril/Shalinor - Zwierzę w sile wieku, które jest poważnym zagrożeniem, dla przeciwnika. (cztery zaklęcia)

Sitherial/Zhuma Sharil - Bydlak, który przeżył już sporo i jest dozgonnym już towarzyszem. Istny morderca. (sześć zaklęć)


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#11 2009-12-17 16:13:53

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Oswajanie zwierzaka

Ale taki jeden mały problem. Aby zdobyć pupila trzeba wykonać misje a wg Twoje rozpiski ma je zdobywać Asabi/Elendiar a oni nie mogą ich jeszcze wykonywać.



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#12 2009-12-17 19:47:25

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Oswajanie zwierzaka

Raz, też myślę, że zwierzaka powinny znajdować osoby dopiero z druga rangą, bo bez przesady... zwierzak na misji w służbie społeczności?


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#13 2009-12-18 16:12:42

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Oswajanie zwierzaka

Esterliar/Morgwath - Mały zwierzak. Młody osobnik gatunku, który dopiero uczy siężycia

Malagrim/Zhur Urhari - Zwierzak mający już kilka lat, który dobrze radzi sobie w walce. (dwa zaklęcia)

Misiril/Shalinor - Zwierzę w sile wieku, które jest poważnym zagrożeniem, dla przeciwnika. (cztery zaklęcia)

Sitherial/Zhuma Sharil - Bydlak, który przeżył już sporo i jest dozgonnym już towarzyszem. Istny morderca. (sześć zaklęć)

Teraz będzie ?


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#14 2009-12-18 18:15:11

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Oswajanie zwierzaka

ok, wstawiam do odpowiedniego tematu, a wszyscy, którzy złożyli podania zaraz będą mieli je na nowo rozpatrzone


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#15 2009-12-19 12:00:34

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Oswajanie zwierzaka

A tak jeszcze poruszę sprawę jedzenia dla pupili... Jak wy to widzicie ? Przecież zwierzak nie roślina jeść musi.



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl