Forestwars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-12-28 12:04:33

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Rody/rodziny/klany

Cóż jak wiadomo, większe grupy stworzeń (w tym wypadku elfów), tworzą grupy, nazywane rodzinami/rodami/klanami. Po upływie czasu, można dostrzec między takimi osobnikami wyraźne podobieństwa, takie jak kolor oczu, włosów i inne takie. Chciałbym, aby na naszym forum zostały wprowadzone takie rody. Mogłyby one mieć też własne wachlarze zaklęć, ukierunkowane w jedną stronę. Czary te, byłyby dostępne tylko dla członków danego klanu. Można by też wprowadzić wspólny skarbiec, do którego wpłacano by część pieniędzy.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Proszę was o darowanie sobie postów w stylu: "Podoba mi się. Jestem na tak." W swoich wypowiedziach umieszczajcie propozycje co do rozwinięcia tego pomysłu.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#2 2009-12-28 16:47:39

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Rody/rodziny/klany

Pomysł IMHO niezły, ale wypada go nieco rozwinąć. Moje zdanie jest takie:

Rody - właściwie to to samo co rodzina. Grupa osób powiązana krwią, genami i więzami rodzinnymi. Elf przynależny do danego rodu miałby jakąś cechę szczególną, w wyglądzie (wynik podobnych genów) czy upodobaniach (które wynikałyby ze sposobu wychowania dzieci). Ród mógłby praktykować pewien szczególny rodzaj magii, czy piastować jakieś dziedziczone z ojca na syna stanowisko/posadę.
Powiedzmy: (czytaj: przykładowo) rodzina Kovalsky to elfy zazwyczaj rude, o zielonych oczach. Ich karnacja jest zwykle ciemna, lecz nie przesadnie. Cenią sobie spokój i honor, nade wszystko ważna jest sprawiedliwość.
Oczywiście, konkretny ród powinien być jednej, konkretnej rasy.

Klany - klanem nazwałbym raczej grupę elfów o wspólnych celach/ideałach, niż genach. Według mnie klan zrzeszałby elfy o tych samych poglądach, bądź celach, niekoniecznie z rodziny. Klan mógłby cechować się jakimś znakiem czy symbolem, który charakteryzowałby poszczególnych członków. Przynależność do klanu byłaby określana przez elfa, który chciałby dołączyć do jakiegoś ugrupowania, w przeciwieństwie do rodu, w którym się po prostu urodził i na wybór którego nie miał wpływu.
Powiedzmy: klan Wilczego Kła. Cenią sobie niezależność, zrzeszają osoby wolne, które cenią sobie indywidualność. Uwielbiają wolność i swobodę, gardzą stróżami prawa, nienawidzą przedstawicieli wyżej urodzonych elfów. Według nich każdy elf jest równy i tak samo wolny. Zwykle żywiołem członka Wilczego Kła jest wiatr, ponieważ dążą do tego, by być wolny tak jak ten żywioł.

Własne zaklęcia / Zaklęcia rodowe/klanowe - Pomysł niezły. Według mnie, zaklęcia rodowe miałoby się na starcie, a te klanowe dopiero po staniu się członkiem stowarzyszenia i po ich nauczeniu się (czyli osobna nauka zaklęć). Tylko bez przesady, żaden ród/klan nie uczyłby się zaklęć zabójczych ot tak.

No i kończąc, ktoś, kto stworzyłby klan/ród powinien dać jego biografię. To jest: założyciel, członkowie, cechy charakterystyczne, wymagania, jak ich postrzega społeczeństwo profity z przynależności, cechy negatywne. Tak, cechy negatywne. Chociażby przytoczeni Kovalscy, którzy ot, nie mogą skrzywdzić nikogo, dopóki ten ktoś sam się o to prosi.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#3 2009-12-28 18:29:03

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Rody/rodziny/klany

No no no Aer... ładnie żeś się rozpisał.

Wracając do tematu, chodziło mi właśnie o rodziny, bo klany podchodzą pod organizacje, które już są. Cóż, co do zaklęć, to pomimo, że byłyby one dostępne tylko dla danej rodziny, to dalej istniał by system kręgów, taki, jaki jest teraz. Co do Twojego ostatniego pomysłu, to spokojnie. Przygotuje się specjalny formularz zgłoszeniowy, podobny do tego, który jest przy organizacjach.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#4 2009-12-28 18:42:51

 Shuguar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 65
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Bóstwo: Kiaransal
Status społeczny: 0 (Neutralny)
Leśne ogniki: 250

Re: Rody/rodziny/klany

Pomysł ogólnie dobry, lecz ja bym poczekał jednak na większą ilość członków w grze, ponieważ na dzień dzisiejszy jest ich jeszcze dość mało.


Imię:   Shuguar
Przydomek: Eilar
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Bóstwo: Kiaransal

Opis Wyglądu: Jak przystało na Elfa, wysoki smukły o ciemnej karnacji skóry. Włosy koloru kruczoczarnego, lekko rozczochrane. Ubrany skromnie, w szakrłatną szatę do kolan z czarnym kołnierzykiem. Wyjątkiem jego wyglądu są duże rubinowe oczy. Porusza się luźnym, nonszalanckim krokiem.
Opis Charakteru: Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, iż jest rozgniewany. Świadczy o tym "mars" na jego czole, który nigdy nie znika. Już po pierwszej rozmowie z nim można wywnioskować, że nie za bardzo przepada za innymi Elfami. Dość tajemniczy, unikający rzucania nie potrzebnych słów na wiatr. Swe wypowiedzi ozdabia nutą ironii i sarkazmu.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Ignorować ignorantów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Siła: 5
Zwinność: 5
Zręczność: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15


Magia:
Żywioł magii: Wiatr

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#5 2009-12-28 20:05:24

Sesio

http://img693.imageshack.us/img693/1958/agrest.jpg

8165751
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 957
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Malagrim
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 850

Re: Rody/rodziny/klany

na czym polegało by zakładanie rodzin, "śluby" dwóch osób na forum i jest rodzina czy inny sposób, po za tym rody, czy każdy może założyć czy na cała frakcję ustali się kilka rodów do których można się przyłączać?


http://img23.imageshack.us/img23/5682/ichigoy.jpg


Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora

Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.

Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.

Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875

Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12


Magia:
Powietrze
: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)


Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0

Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1

Offline

 

#6 2009-12-29 11:57:21

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Rody/rodziny/klany

Rody, jak to gdzieś tam Aer wyżej wspomniał, miałyby własną historię, więc osoba zakładająca dany ród, nie musiała by być jego pierwszym przedstawicielem. No a co do ilości, to hmm... w sumie to da się jakieś ograniczenie


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#7 2009-12-30 11:48:57

 Maxie

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-22
Posty: 24
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elandiar
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: 0 [Neutralny]
Leśne ogniki: 250

Re: Rody/rodziny/klany

Pomysł dobry lecz wtedy dane grupy/klany/rody powinny mieć oddzielne nauczanie. By nauczać wykorzystanie ich dobrych stron. Podkreślam Według Mnie


Imię: Maxie
Przydomek: Blind / Ślepy
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 16
Bóstwo: Anhur

Opis Wyglądu: Oczy o kolorze czarnej krwi splugawionej złością i nienawiścią do Leśnych Elfów. Ciało wysokie i szczupłe. Głowa zakryta czarnym jak noc kapturem, pod którym są szare jak pamięć z dzieciństwa krótkie włosy.
Opis Charakteru: Czarny jak jego zamiary. Brutalny, bo chce wykończyć tych, którzy stanęli mu na drodze do spełnienia celów. Handluje się tylko gdy kupcy mu idą na rękę. Z całego serca nienawidzi Leśnych Elfów.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Pomścić własną przeszłość.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Magia:
Żywioł magii: Ogień

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#8 2009-12-30 11:57:29

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Rody/rodziny/klany

Skoro już jestem zmuszona do wypowiedzenia się...
Muszę po części przyznać rację Shuguarowi. Przy takiej liczbie AKTYWNYCH graczy to niezłe zamieszanie by tu było, ale jak tam chcecie.

Jak dla mnie:

Klany = Organizacje - czyli problem z głowy, bo coś takiego jest.

Rody - rozpiska Aer'a jest dobra, aczkolwiek nie przekonują mnie do końca te podobieństwa w wyglądzie - nie chcę produkować klonów. Można by ograniczyć się do jakiegoś DROBNEGO, JEDNEGO szczegółu ( jakiś tatuaż na prawym ramieniu, rude włosy, albo nie wiem... brązowe oczy ). Zaklęcia rodowe - a i owszem, musiałyby być. Podzielone ładnie na kręgi i nie, nie dostawałoby się ich przy starcie postaci. Kto to widział, żeby elf w koszarach znał jakieś zaklęcia. Uczyłoby się ich, moim zdaniem, tak jak normalnych zaklęć tyle, że w siedzibie swojego rodu.
O, to właśnie. Musiałyby być siedziby rodowe w części mieszkalnej chyba.
Każdy ród powinien mieć swoją głowę rodu, która by całą rodową wiedzę i zaklęcia przekazywała młodszym pokoleniom. Własny skarbiec - jak najbardziej.
Biografia i opis - konieczne.
Ach, no i żeby te rody nie były wtórne. Każdy musiałby wyróżniać się w jakiś sposób. Jakąś konkretną umiejętnością czy czymś.


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#9 2009-12-30 12:01:26

 Ranhar

Zhur Urhari

7831666
Skąd: Rzeszów
Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 187

Re: Rody/rodziny/klany

Hmmm... Moim zdaniem może być to dobre... Tylko rodzina byłaby przydzielana, ponieważ np. w którymś będzie więcej i będzie mocniejsze... A jak gracze sami zaczną wybierać rodziny, klany itp to wszyscy będą lgnąć tam gdzie jest najwięcej...


Imię: Ranhar
Przydomek: -
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 56
Bóstwo: Anhur

Opis Wyglądu: Ranhar jest niskim elfem. Włosy ma białe i często związane w kucyk. Przeważnie nie nosi ze sobą dużo ekwipunku tylko to co konieczne. Jest dobrze zbudowany, a jego wytrzymałość jest prawie bez graniczna. Oczy ma koloru czarnego.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza postać. Jego reakcja jest trudna do przewidzenia, a swojego zdania prawie nigdy nie zmienia. Poza tym lubi zmieniać swoje miejsce zamieszkania przez co ciężko jego zlokalizować. Nie kiedy ktoś jego irytuje itp.

Status Społeczny: 46 Przychylny
Życiowy Cel: Być najpotężniejszym spośród mrocznych elfów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, Ostrze Zabójcy
Leśne ogniki (waluta): 797(200 ogników pożyczone od Yen'a)

Siła: 10
Zwinność: 20
Zręczność: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 10

Magia:
Powietrze: Powietrzne cięcie (I Krąg)
Ciemność: Tchnienie śmierci (I krąg), Marsz mroku(II krąg)
Akrobatyka: Pajęczy chód(I krąg)
Własne zaklęcia: Mroczne uderzenie
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba Społeczności - 2
Szpiegostwo - 2
Sabotaż - 1

Offline

 

#10 2009-12-30 12:04:32

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Rody/rodziny/klany

Ród przydzielany...? Hmmm... a co jeśli ktoś nie chce należeć do żadnego. Jak dla mnie to ograniczyłoby się ilość miejsc w danym rodzie. A klan? Tu o tym, czy zostaniesz przyjęty decyduje jego założyciel, co oznacza, że niekoniecznie dostaniesz się tam gdzie chcesz.

Przydzielany ród... Hmm... trzeba się zastanowić.


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#11 2009-12-30 13:22:54

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Rody/rodziny/klany

Sam osobiście by, dał w tym miejscu minimalną losowość. Czyli w KP dodało by się liniję RÓD i tam by się wpisywało przy akcepcie -chce należeć- lub -nie chce należeć- i wtedy jeżeli dana osoba pragnie należeć do jakiejść rodziny jest przydzielany losowo. W końcu rodziny się nie wybiera.



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#12 2009-12-30 15:22:52

Maiev

Gość specjalny

2872103
Zarejestrowany: 2009-11-21
Posty: 366
Rasa: Leśne elfy
Ranga: Sitherial
Bóstwo: Hanali Celanil

Re: Rody/rodziny/klany

Przyznam się że nie chciało mi się czytać całego tematu, przepraszam ^^ Ale chciała bym zapytać...  Ród/rodzina/klan to jest mniej więcej jak organizacja, czy ma działać to na takiej zasadzie, i czy są potrzebne na forum i klany i organizacje?


Imię:   Maiev Shadowsong
Przydomek: Ai
Rasa: Leśne elfy
Ranga: Sitherial
Płeć: Kobieta
Wiek: 57
Bóstwo: Hanali Celanil
Zwierzęcy Towarzysz: Calin

Opis Wyglądu: Drobna bardzo szczupła dziewczyna o jasnej, delikatnej cerze i o prostych, długich, słomiano-jasnych włosach i oczach jasno brązowych o ciepłym, łagodnym spojrzeniu w których kryje się jednak pewien tajemniczy błysk szaleństwa.
Opis Charakteru: Spokojna, zrównoważona dziewczyna miła i cierpliwa dla innych, na pozór troszczy się o wszystkich dookoła tylko nie o siebie. Jednak mimo tych cech lepiej jej nie podpaść, ponieważ dziewczyna kocha się mścić na swoich wrogach.

Status Społeczny: 38
Życiowy Cel: Zniszczyć wroga za wszelką cenę.

Ekwipunek: łuk, 14 strzał, sztylet, lekki pancerz, miecz
Leśne ogniki: 685

Magia:
Żywioł magii:
Powietrze: Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały Huragan, Wietrzna Ochrona, Lewitacja, Cyklon
Zaklęcia lecznicze: Zatrzymanie krwawienia, Leczenie ran, Znieczulenie
Czary łucznicze: Pajęcza strzała, Seryjny strzał, Potężny strzał, Ukryty strzał, Deszcz strzał, Kierowany pocisk,
Leśna magia: Pnącze, Manipulacja, Drewniana broń, Drewniane pociski,  Kwiecisty podmuch, Ręka leśniczego, Roślinna pułapka, Roślinne pnącza, Leśny bat, Drewniana tarcza, Drewniane wieże, Drewniana klatka


Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:  sabotaż - 1 szpiegostwo - 1

Offline

 

#13 2009-12-30 16:21:40

Keira

Sekretarka Mistrza

10005152
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 199
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Morgwath
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1530

Re: Rody/rodziny/klany

1. Ja uważam, że powinien być albo Klan albo Rodzina. W znaczeniu potocznym to jest to samo. A jeżeli już chcec tak bardzo pragniecie jeszcze jakieś organizacje to lepiej o innej nazwie.
2. Klan lub Rodzinę powinien wybrać Admin dla danego gracza, kierując się np. wyglądem lub charakterem. Chyba, że napisze, iż nie chce należeć do żadnej.
3. Jeżeli chcecie jakąś organizację to jej Przywódca powinien wybierać sobie, Braci. Również na podstawie jakiejś cechy.
4. Jeszcze co do organizacji, pytanie czy miałyby być osobne dla obu ras? Może być np. kilka takich w których są i leśne i mroczne elfy, a inne tylko dla Leśnych lub Mrocznych.


Imię: Keira
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Morgwath
Płeć: Kobieta
Wiek: 18
Bóstwo: Anhur
Opis Wyglądu: Posiada czarne długie włosy i ciemne, niebieskie oczy. Jej skóra jest lekko blada, a usta mają tak czerwony kolor, iż wyglądają jakby je malowała. Nosi srebrne, okrągłe kolczyki i jakby naszyjnik na czole. Niedaleko kości ogonowej ma tatuaż przypominający księżyc otoczony runami. Jednak jej ubrania zawsze zakrywają go, najwyżej ma odsłonięte ramiona.
Opis Charakteru: Tajemnicza i skryta. Ciężko odgadnąć co myśli, przypomina samotnika, jednak zawsze ciągnie ją do innych. Jej wadą jest porywczość i żywiołowość, łatwo wpada w gniew, jednak ciągle stara się go poskramiać. Rzadko się odzywa, chyba że ktoś poprosi ją o zdanie lub będzie prowadził z nią konwersację.
Status Społeczny: 30 (Przychylny)
Życiowy Cel: Stać się jednym z najlepszych wojowników.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 1530
Magia:
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania: 2-Misje Społeczne

Offline

 

#14 2009-12-30 16:32:53

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Rody/rodziny/klany

Odpowiadając na pytania wszystkich:

Mai, dla ciebie obrazowo: tutejszy ród = klan ze Shio ( tak mniej więcej )
tutejsza organizacja = organizacja ze Shio

Keira, stanęło na razie na tym, że są Rody i Organizacje ( organizacje już istnieją ), więc rozmowa toczy się w zasadzie tylko o zasadach funkcjonowania ewentualnych rodów.
W organizacjach, przywódca wybiera członków, według narzuconych przez siebie kryteriów.
Czy osobne dla ras? Mogą być osobne, mogą być wspólne. Zależy od pomysłu założyciela. O organizacjach poczytajcie w odpowiednim dziale. Organizacje są i można je zakładać od konkretnej rangi.


I proszę wszystkich, wypowiadających się, o czytanie całego tematu.
Skoro się upieracie za losowością - jest demokracja. Ale musi być prawo nie przynależności do żadnego Rodu. I myślę, że użytkownik mógłby wpisać jeden, dwa rody, do których chciałby należeć najbardziej, a czy administrator go tam przydzieli to już inna sprawa.


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#15 2009-12-30 17:40:02

 Aron

Użytkownik

4349735
Call me!
Skąd: Myślenice
Zarejestrowany: 2009-12-13
Posty: 27
Rasa: Łeśny Elf
Ranga: Asabi
Bóstwo: Solonor Thelandir

Re: Rody/rodziny/klany

No to jak będzie? Wprowadzacie Klany? Jak tak no to tutaj proszę gotowy wzór:

¤ Nazwa Klanu :
¤ Cechy szczególne :
¤ Założyciel :
¤ Zasady panujące w klanie :
¤ Wymagania :

Rozumiem ,że trochę lewy. Z pewnością admini coś bardziej obrazowego napiszą. Co do rodów, to muszę się zgodzić z przedmówcami ,że osoby chcące to takowych należeć po prostu w KP pisali twierdzącą odpowiedź. I potem admin by losował mu do jakiej rodziny może należeć. Robiłby to właśnie ,jak ktoś powiedział wyżej, na przykładzie cech.


http://img197.imageshack.us/img197/6261/elvenuser.png
http://img519.imageshack.us/img519/2225/winduser.png

Imię : Aron
Przydomek : Niedźwiedzia Pięść/ Morcoë Paur
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Asabi
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 20
Bóstwo : Solonor Thelandir

Opis Wyglądu: Oczy szarego koloru, a jego wzrok potrafi zamrozić krew w żyłach. Mimo to ,kiedy tylko chce potrafi zrobić bardzo przyjazny wyraz twarzy. Jak większość z jego rasy, ma złoty kolor skóry i piękne, jasne,średniej długości włosy i to jedyne podobieństwo do nich. Od swoich braci różni się niskim wzrostem, masywną budową ciała i wyraźnych rysach twarzy. Na prawej piersi posiada znamię przypominające łapę niedźwiedzia. Siłą potrafi dorównać niejednemu dorosłemu.
Opis Charakteru: Aron uwielbia przebywać w czyimś towarzystwie i słuchać innych elfów. Nie jest typem samotnika , choć swym spojrzeniem potrafi przyprawić zmrozić. Mimo tej małej wady i tak ma szerokie grono przyjaciół. Zawsze stara się każdemu pomóc jak nie radą to siła. Jedną z jego ulubionych czynności jest obserwowanie niedźwiedzi. Stara się być taki sam jak ich samice - opiekuńczy.

Status Społeczny : 0 (Neutralny)
Życiowy Cel : Nieść pomoc tym ,którzy jej potrzebują oraz walczyć o to , za co warto się poświęcić.

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta) : 250

Magia :
Żywioł magii : Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl