Nie wiem jak wam, ale zdecydowanie nie pasuje mi tu to, że nie mogę sobie kupić tego co chcę prócz rynsztunku. Poza tym admini nie muszą znać się na cenach broni i czasami zawyżyć cenę tego co chcemy kupić.
Poza tym jedna kuźnia na całe wielkie miasto to stanowczo nierealna sytuacja. Nie można mieć monopolu.
Dlatego proponuję zmienić Kuźnię na Dzielnice Handlową, gdzie byłby sklepy, kramy, manufaktury, gdzie można byłoby kupić co się chce. Byłoby to ciekawsze moim zdaniem i bardziej realne. Bo jednak mamy czasem ochotę na coś, co jest czymś innym niż uzbrojenie, każdy ma swoje potrzeby. Poza tym otworzyło by to możliwość stworzenia własnego interesu, na czym można byłoby zarabiać.
Jeszcze nawiasem mówiąc stwarza to nowe wątki fabularne, a mianowicie tajne wymiany i przemyty między kupcami przeciwnych ras.
Co wy na to ?
Offline
pisze coś bo mi Jednooki kazał.
Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora
Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.
Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.
Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić
Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875
Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12
Magia:
Powietrze: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)
Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1
Offline
Pomysł bardzo mi się podoba, lecz jestem za tym by nie usuwać kuźni
Offline
ale kuźnia będzie w dzielnicy handlowej ;) i będzie nie jedna a kilka .
Offline
O, to jestem bardzo za
Offline
jestem za ale moim zdaniem powinno być tak, że nowe podforum pod tytułem Dzielnica Handlowa... w niej było by: sklep z bronią dystansową, z mieczami itp... ale wtedy moderatorzy i Raz mieliby więcej pracy...
ale ogólnie pomysł mi się podoba
Offline
No właśnie tak miało być. W tematach już sklepy jakie tam sobie można chcieć.
No, jako, że to mój pomysł, już się zaoferowałem, że w pewnych sprawach będę Razowi pomagał
Offline
Jestem w zupełności za stworzeniem Handlowej Dzielnicy. Już dawno chciałam sobie czekoladę (i kilka innych rzeczy) kupić, a tu nie ma gdzie... O!
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
No to spoko. Powiedzcie tylko, co byście tam chcieli
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Wszystko. Cały dział, a później się wymyśli każdy sklep jaki tam potrzeba
-kram spożywczy
-krawiec
-kowal
-płatnerz
-piekarz
-cieśla
-artykuły egzotyczne
-zielarz
-alchemik
-może być jakaś prymitywna forma banku jeśli można ;)
-fletcher
to tylko propozycje ;] Nie wymieniłem wszystkiego, a to co wymieniłem moim zdaniem powinno się tam znaleźć.
Offline
Przyda się też:
-Rzeźnia
-Restauracja/Karczma
-Dom Publiczny (xD No co? jest dom, świątynia, muzeum, biblioteka... to dlaczego by i nie dom publiczny?)
Offline
To zrobi się tak:
- Kuźnia (Tu będzie się robić bronie, zbroje itp)
- Targowisko spożywcze (papu i takie tam)
- Druid (czyli zielarz i alchemik w jednym)
Po kiego wam bank ? Żebyście brali pożyczki i nigdy nie oddawali - odpada
Restauracja - W centrum byś spojrzał ]
Dom publiczny - Weź nie dołuj... Nie trzeba mi tu większego burdelu niż już jest.
I powstaje zasadniczy qłeszczyn. Czy robimy tak, że wypisujemy garstkę towarów i ich ceny a reszta udajemy że nie istnieje, czy na zasadzie kuźni jaka jest teraz ?
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
jestem za wpisaniem kilku podstawowym towarów coby ceny dla każdego były takie same,
a jak ktoś sobie wymyśli coś ponad to, to jak w kuźni
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Bank: po to cy nei nosisz 100 000 zielonych przy sobie non stop ;)
Smutno mi, że zignorowałeś ta listę, którą napisałem.
Co do produktów, to najlepiej zrobić podstawowy spis, a niestandardowe rzeczy wyceniać na poczekaniu. Jesli ktoś będzie chciał np kupić pył gwiezdny, albo miecz +666 do ataku to naturalnie nie ma ;)
Restauracja to nie to samo co karczma i tawerna. w restauracji nie można robić imprez.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Jednooki po co nie wiadomo ile wątków jeżeli mają świecić pustkami i nikt ma w nich nie pisać ?
A z bankiem to umówmy się, że jak uzbierasz te 100 000 l.o. To sam będę truł Razowi 4 litery aby go otworzyć.
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline