JEDYNY DZIELNY
Witam mam pytanie. Czy ktoś z was ma może jakiś pomysł jak rozwiązać sprawę ukrytych ruchów ?
Np moja postać jest nastawiona w większości na ataki z ukrycia. Więc jak mam napisać albo może wysłać na gg atak, który przeprowadzam w ukryciu?
-----------------------------
Można, także wprowadzic poziomy , tak aby była widoczna różnica między ilością pkt. Dokładniej np:
Siła:
5-14pkt-siła przeciętnego elfa
15-29pkt-dość dobrze przykoksiony elf
30-59pkt-Boss
60-xxx pkt-Herosik
Wiecie pewnie ocb
Ostatnio edytowany przez Yenshü (2010-01-18 17:35:41)
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Po prostu napisz, że robisz to skrycie, a MG na podstawie Twojej zręczności oceni, czy mogło Ci się to udać, tak by nikt nie zauważył.
Co do tego podziału to mogło by być, chociaż już jak patrzysz na punkty to widzisz czy ktoś jest silniejszy od drugiej osoby. Nie wiadomo jeszcze jak sprawdzi się ten system w zależności od czasu, wiec nie wiadomo jak tak naprawdę gdzie tu przeciętność, a gdzie tu heros. Wstrzymałbym się z takim podziałem jeszcze z miesiąc.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Jednooki a ty wierzysz w aniołki i dobre duszki ? Ja nie i wiem, że większość ludzi zrobi wszystko aby wygrac. Jak przeciwnik zobaczy, że w ukryciu celuje do niego np z dmuchawki to nie napisze tak, jak by chciał że np stoi i krzyczy do mnie jakieś obraźliwe teksty aby mnie sprowokować napisze, że zaczyna biegać (w tedy normalne, że trudniej trafić). A co mają pkt moje do tego, że siedzę ukryty pod krzakami i wykonuję minimalny ruch aby przyłożyć dmuchawkę do ust. Jak już to rozumiem aby pkt oceniały, czy trafię.
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
A ja wierze, że MG ma zawsze rację i jeśli widzi, że drugi gracz pisze brednie, żeby wygrać to się mu ucina nogi. Trzeba umieć trzymać zasadę fair play normalnymi, prostymi sposobami, żeby nie robić niepotrzebnych rzeczy. Po coś są MG.
Co do pkt. Ty sobie siedzisz ukryty w krzaczkach, ale nie zapominaj, że wydajesz dźwięki, jak również nie stajesz się niematerialny. A inni gracze mają oczy i uszy. Więc jeśli masz słabą zwinność, to po prostu MG może napisać innym, że CIę usłyszeli/zobaczyli ;) Jeśli Ci się to uda to im tego nie napisze.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Ale co ma zręczność do dźwięków ? Nie można wszystkiego patrzeć na pkt. Patrz niekiedy na to, jaka jest sytuacja itp. A co do gry fai play. Ty może będziesz tak grał, ale np ja osobiście mogę dyskretnie "reagować" na ataki przeciwnika. Np siedzę ukryty. Przeciwnik jest za skałą. On piszę, że "w ukryciu" robi jakąś technikę którą trzeba przygotowywać 2 posty więc ja nie będę czekał jak głupi tylko od razu zaatakuje bo wiem, że będzie on zdekoncentrowany a gdybym nie wiedział co on robi zapewne starał bym się wymyślić jakąś ciekawą strategie.
A i co do pkt umiejętności naszych petów ?
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Yen... rozmawialiśmy na ten temat. PunBB nie obsługuje czegoś takiego jak ukrywanie wiadomości, poprzez specjalną komendę. Dopóki Ci z "góry" czegoś nie wymyślą, to jesteśmy bezradni. Możesz wbić na www.pun.pl i poprosić ich, żeby coś wykombinowali, ale wątpię, żeby to coś dało.
Poziomy moim zdaniem zbędne
Co do statów dla zwierzaka, to hmm... można coś pomyśleć
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Raziel wiem o tym dlatego spytałem, czy może ktoś z userów ma akiś dobry pomysł jak to załatwić.
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
"Ale co ma zręczność do dźwięków ? Nie można wszystkiego patrzeć na pkt. Patrz niekiedy na to, jaka jest sytuacja itp. A co do gry fai play. Ty może będziesz tak grał, ale np ja osobiście mogę dyskretnie "reagować" na ataki przeciwnika. Np siedzę ukryty. Przeciwnik jest za skałą. On piszę, że "w ukryciu" robi jakąś technikę którą trzeba przygotowywać 2 posty więc ja nie będę czekał jak głupi tylko od razu zaatakuje bo wiem, że będzie on zdekoncentrowany a gdybym nie wiedział co on robi zapewne starał bym się wymyślić jakąś ciekawą strategie."
A to, że zręczny elf nie wywołuje swoją obecnością zbędnych dźwięków. Poza tym nie mówię tu tylko o pkt. Wiadomo, że trzeba brać pod uwagę jaka jest sytuacja.
A po trzecie jakbym był MG to za taka akcję co najmniej byś sobie za chwilę złamał rękę. Po kilku razach byś się nauczył, że trzeba grać fair play. Wybacz, ale ludzie powinni się uczyć na swoich błędach, skoro nie chcą być uczciwi. Tyle na ten temat.
Ostatnio edytowany przez Jednooki (2010-01-18 21:56:31)
Offline
JEDYNY DZIELNY
Tak, ale skąd wiesz, czy ja zaplanowałem sobie taki nagły atak , czy może skorzystałem z tego, że widzę co on robi. Nigdy nie będziesz miał pewności. Dlatego pytam się k*** kulturalnie, czy ktoś ma jakiś pomysł jak to rozwiązać.
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Nie będę wiedział, dlatego raz nie dostaniesz kary, a raz dostaniesz, a w końcu i tak nie będziesz chciał jej dostawać więc nie będziesz korzystał. Poza tym nie sądzę, by takie przypadki jak opisałeś przykładowy zdarzały się na tyle często, że potrzeba by było dla tego szczególnego rozwiązania.
Offline
Użytkownik
Dodając pkt tworzymy cRPG a my tu mamy się bawić fabułą. A jak na razie jest coraz więcej pomysłów ale na cRPG'a. Lepiej pozostawić rozgrywkę PBF na normalnym poziomie lub pisać PW na forum - na gg, co będzie bardziej efektywne lecz i bardziej skomplikowane.
Offline
Tak jak mówisz Shuguar. Same punkty nie tworzą crpg, ale jak będziemy kombinować, to się przekombinujemy. Zostawmy tak jak jest. Jak ktoś będzie nadwyrężał pozostałych, to się mu utnie nóżki.. albo coś innego.
Offline