Aby móc tworzyć własne eliksiry trzeba uzyskać odpowiednią rangę - Zhur Urhari[/color][/b].
Żeby móc stworzyć eliksir należy zgromadzić niezbędne składniki, założyć nowy temat i złożyć w nim podanie, w którym będą zawarte:
- Nazwa eliksiru
- Opis działania
- Składniki
- Opis przygotowania
Jeżeli eliksir nie będzie budził przeciwwskazań, zostanie zaakceptowany i wyznaczony zostanie czas potrzebny na jego stworzenie.
Czas ten liczony będzie od momentu napisania przez użytkownika posta z opisem przygotowania eliksiru (w tym samym temacie, w którym składał zamówienie).
Po stworzeniu nowego eliksiru/trucizny możemy zastanowić się, czy nie chcemy, żeby został on wprowadzony do obiegu we frakcji.
W tym wypadku musimy 'sprzedać patent' głównemu zielarzowi frakcji, pisząc do administracji na PW.
Za każdy sprzedany patent otrzymujemy nagrodę w punktach statusu oraz w leśnych ognikach. Wynagrodzenie dopasowywane jest do indywidualnych przypadków.
Jednorazowo można opracowywać (wymyślać) tylko jeden eliksir
Uprasza się o tworzenie jednego eliksiru w jednym temacie.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline