Od nich wszystko się zaczęło.
Potężne żywioły przelatywały między palcami bogów i bezczelnie chłonęły każdą kroplę mocy, jaką napotkały po drodze. Rosły w siłę i nieprzerwanie poszerzały swoje horyzonty. Nie pragnęły jednak wolności. Niczym ulegli słudzy spełniały wszystkie zachcianki swoich stwórców.
Początkowo były cztery: Ziemia, Ogień, Powietrze i Woda.
Połączone dały początek nowemu życiu. Stworzyły las.
Żyły w odwiecznej równowadze. Stanowiły niezniszczalny fundament świata. Były istotą istnienia, duszą wszelkiej egzystencji.
Po wiekach zrodziła się Ciemność - mroczna i potężna. Najmłodsza.
Gdy bogowie odeszli, oddały się we władanie elfów. Stały się ich nieodłączną częścią i zarazem żródłem mocy.
Od tej pory każdy elf nosi w sercu jeden z czterech pradawnych żywiołów.
Mroczne elfy, jako dzieci Ciemności, władają dodatkowo pierwiastkiem Ciemności.
UWAGA! MROCZNE NIE WPISUJĄ W KP CIEMNOŚCI, ALE INNY WYBRANY ŻYWIOŁ. CIEMNOŚCIĄ WŁADAJĄ DOMYŚLNIE.
ZIEMIA
Element ziemi powstał jako pierwszy. Jest najbardziej wytrzymały i odporny na zniszczenia. Być może wynika to z tego, że jest najstarszy i najbardziej doświadczony, w końcu wiele już widział. Nie lubi zmian, woli pozostawać w swojej niezmienionej formie i chłonięcie wszelkich nowości przychodzi mu z dużym oporem. Władające nim elfy zazwyczaj chrakteryzują się niezwykłą cierpliwością i opanowaniem. Z łatwością przychodzi im panowanie nad naturą.
Posiadanie pierwiastka ziemi jest niezbędne do posługiwania się magią tegoż żywiołu.
OGIEŃ
Żywioł ognia powstał jako drugi. Stateczność elementu ziemi od zawsze go irytuje, gdyż sam jest bardzo wybuchowy i dynamiczny. Zawsze pcha się do działania i wprost uwielbia zmiany. Jest bardzo destrukcyjny, ale trzymany na wodzy często okazuje się najlepszym sojusznikiem.
Elfy obdarzone tym pierwiastkiem są zazwyczaj bardzo śmiałe i odważne. Bez wahania podejmują trudne wyzwania, co nie rzadko okazuję się ich zgubą.
Posiadanie elementu ognia jest niezbędne do posługiwania się magią tegoż żywiołu.
WODA
Pierwiastek wody jest trzecim, jaki się pojawił. Jest żywiołem spokojnym i opanowanym, ale cechuje go ciągły postęp. Bardzo szybko się uczy. Nigdy nie ogląda się za siebie. Stanowi idealną przeciwwagę dla buńczucznego Ognia. Władające nim elfy charakteryzują się niezwykłą zmiennością nastrojów. Niektóre z nich bywają bardzo leniwe.
Posiadanie pierwiasta wody jest niezbędne do posługiwania się magią tegoż żywiołu.
POWIETRZE
Czwarte powstało powietrze. Młode, energiczne i zwiewne. Jest żywiołem najbardziej niezależnym i najszybszym. Oplata swoimi wstęgami cały wszechświat i znajduje się w ciągłej podróży. Władający nim elfy mają charakter obieżyświata, są osobami niezwykle kreatywnymi i inteligentnymi. Uwielbiają sport i wprost nie mogą usiedzieć w miejscu. Często realizują się jako artyści.
Posiadanie pierwiasta powietrza jest niezbędne do posługiwania się magią tegoż żywiołu.
CIEMNOŚĆ
Ciemność to żywioł najmłodszy i najgroźniejszy. Ciągle się rozwija i wciąż nieznane są wszystkie jego możliwości. Powstała z gniewu, ze zlości i doprowadziła do rozpoczęcia bratobójczej wojny. Jej siła tkwi głównie w tajemnicy, którą jest owiana i w jej oddziaływaniu na psychikę.
Obdarzone tym elementem elfy są skryte i tajemnicze. Trudno przewidzieć ich reakcje,a jeszcze trudniej nakłonić do zmiany zdania.
Pierwiastek ten posiadają jedynie Mroczne Elfy, które dzięki temu mogą posługiwać się magią tegoż żywiołu.
Ostatnio edytowany przez Cintre (2009-11-19 22:36:33)
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline