REGULAMIN KOSZAR
1. Każdy elf ma obowiązek zapisać się do Koszar, gdzie podejmie naukę pod okiem przydzielonego mu mentora.
2. Każdy mentor ma obowiązek założyć osobny temat, w którym poprowadzi naukę młodych elfów, dla każdej z prowadzonych przez siebie klas.
3. Uczniowie muszą w ciągu 24 godzin umieścić w odpowiednim temacie odpowiedź na post swojego mentora, który to post będzie w logiczny sposób nawiązywał do wypowiedzi nauczyciela.
W przypadku, gdy użytkownik nie jest w stanie odpisać w ustalonym przedziale czasu, powinien powiadomić o tym mentora.
4. Mentor w swoich postach ma za zadanie przekazywać uczniom ujętą w programie wiedzę, podtrzymywać i rozwijać akcję. Może także komentować postępy/niedociągnięcia swoich podopiecznych.
5. Posty uczniów i mentora muszą składać się PRZYNAJMNIEJ z 4 zdań złożonych.
6. Każdy mentor ma obowiązek stosowania się do Planu Nauczania
7. Liczebność klas i długość nauczania zależy od mentora.
8. Mentor ma obowiązek wystawić każdemu z uczniów ocenę składową za zrealizowanie każdego z punktów programu nauczania. Przy wystawianiu oceny będą także brane pod uwagę: estetyka, styl, fabularność i sens wypowiedzi oraz poprawność językowa.
Ocenę końcową stanowi średnia ze wszystkich ocen składowych.
System oceniania:
6 - celująco
5 - bardzo dobrze
4 - dobrze
3 - poprawnie
2 - dopuszczająco
1 - tragedia grecka na kółkach!
9. Aby zdać, uczeń musi ukończyć naukę ze średnią przynajmniej 3,0
10. Mentor dostaje wynagrodzenie za każdą nauczaną klasę
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline