Forestwars

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-11-09 18:13:41

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Ogień

I.

Ognista kula

Po wystawieniu ręki w stronę przeciwnika, pojawia się przed nią kula ognia wielkości głowy. Pocisk porusza się dość powoli, przez co łatwo go uniknąć.


Ognisty podmuch

Po nabraniu do ust powietrza wypuszczamy z nich sporej wielkości strumień ognia. Zasięg zaklęcia to około trzy metry. Szerokość płomienia to dwa metry.



II.

Deszcz iskier

Sprawia, że na okrągłym obszarze o jakimś promieniu, którego centrum znajduje się nie dalej niż 10 metrów od rzucającego, zaczyna padać deszcz iskier.


Ognisty pocisk

Zaczyna się podobnie jak przy ognistym podmuchu. Najpierw nabieramy powietrza, a potem wypluwamy z ust pocisk, który wybucha po zderzeniu się z jakimś obiektem. Zniszczenia nie są może dość duże, ale na pewno zaklęcie jest efektywne.


Ognisty promień

Kolejne zaklęcie wykorzystujące żywioł ognia. Po skupieniu wypluwamy z ust ogień, który jest stężony do tego stopnia, że zachowuje się jak włócznia. zaklęcie jest dość szybkie, lecz można je wykierować tylko w jednym kierunku.


Wzmocnienie broni

Zaklęcie sprawiające, że ostrze naszej broni zaczyna płonąć. Staje się ona wtedy mocniejsza. Zaklęcie zmniejsza jednak szybkość wyprowadzania ataków.


Ognisty bicz

W naszej ręce pojawia się ognisty bicz o długości ok dwóch metrów. Gdy trafimy nim przeciwnika na jego ciele pojawiają się poważne oparzenia.



III.

Mur płomieni

Najpierw składamy ręce, a potem kierujemy je przed siebie. W wyniku czego pojawia się przed nami mur z ognia o wysokości dwóch metrów.


Ognista zbroja

Nasze ciało zostaje pokryte warstwą oleju, po chwili całe ciało zaczyna płonąć. Jeżeli ktoś nas dotknie zaczyna płonąć. Po wszystkim nie zostaje na nas ślad oleju, ponieważ cały zostaje wypalony przez ogień. Trwa dwie tury.


Mały meteor

Unosimy w powietrze ręce i po chwili z nieba spada na przeciwnika ogromna kula ognia przypominająca meteor. Niestety zanim dotrze do ziemi minie trochę czasu, więc lepiej gdy przeciwnik jest unieruchomiony.


Ognista spirala

Nasze nogi zostają pokryte olejem i po chwili na ziemi pojawiają się jakby ogniste węże, które kręcą się dookoła tworząc spiralę. Atak kończy się wybuchem "głów" węży.


Żywiołak ognia

Przed naszymi oczami pojawia się kreatura stworzona z żywych płomieni. Walczy dla nas przez dwie kolejki. Potrafi atakować wręcz, lub pluć kulami ognia.


Magiczne podpalenie

Sprawia, że pojedyncza, wybrana przez nas rzecz lub istota zostaje podpalona i dostaje normalne obrażenia od ognia


IV.

Deszcz meteorów

Czar różni sięod małego meteorytu tym, że tu ognistych pocisków jest aż pięć. Bardziej destrukcyjny efekt, jednak może zranić także nas, gdyż nie możemy dokładnie nakierować ich na przeciwnika.


Feniks

Najpotężniejszy z ognistych ataków. Unosząc ręce do nieba sprawiamy, że naszym oczom ukazuje się feniks. Walczy dla nas przez dwie kolejki, po czym zamienia się w popiół. Feniks jest stworzeniem bardzo destrukcyjnym. Atak pochłania ogromne ilości energii magicznej.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl