I.
Ognista kula
Po wystawieniu ręki w stronę przeciwnika, pojawia się przed nią kula ognia wielkości głowy. Pocisk porusza się dość powoli, przez co łatwo go uniknąć.
Ognisty podmuch
Po nabraniu do ust powietrza wypuszczamy z nich sporej wielkości strumień ognia. Zasięg zaklęcia to około trzy metry. Szerokość płomienia to dwa metry.
II.
Deszcz iskier
Sprawia, że na okrągłym obszarze o jakimś promieniu, którego centrum znajduje się nie dalej niż 10 metrów od rzucającego, zaczyna padać deszcz iskier.
Ognisty pocisk
Zaczyna się podobnie jak przy ognistym podmuchu. Najpierw nabieramy powietrza, a potem wypluwamy z ust pocisk, który wybucha po zderzeniu się z jakimś obiektem. Zniszczenia nie są może dość duże, ale na pewno zaklęcie jest efektywne.
Ognisty promień
Kolejne zaklęcie wykorzystujące żywioł ognia. Po skupieniu wypluwamy z ust ogień, który jest stężony do tego stopnia, że zachowuje się jak włócznia. zaklęcie jest dość szybkie, lecz można je wykierować tylko w jednym kierunku.
Wzmocnienie broni
Zaklęcie sprawiające, że ostrze naszej broni zaczyna płonąć. Staje się ona wtedy mocniejsza. Zaklęcie zmniejsza jednak szybkość wyprowadzania ataków.
Ognisty bicz
W naszej ręce pojawia się ognisty bicz o długości ok dwóch metrów. Gdy trafimy nim przeciwnika na jego ciele pojawiają się poważne oparzenia.
III.
Mur płomieni
Najpierw składamy ręce, a potem kierujemy je przed siebie. W wyniku czego pojawia się przed nami mur z ognia o wysokości dwóch metrów.
Ognista zbroja
Nasze ciało zostaje pokryte warstwą oleju, po chwili całe ciało zaczyna płonąć. Jeżeli ktoś nas dotknie zaczyna płonąć. Po wszystkim nie zostaje na nas ślad oleju, ponieważ cały zostaje wypalony przez ogień. Trwa dwie tury.
Mały meteor
Unosimy w powietrze ręce i po chwili z nieba spada na przeciwnika ogromna kula ognia przypominająca meteor. Niestety zanim dotrze do ziemi minie trochę czasu, więc lepiej gdy przeciwnik jest unieruchomiony.
Ognista spirala
Nasze nogi zostają pokryte olejem i po chwili na ziemi pojawiają się jakby ogniste węże, które kręcą się dookoła tworząc spiralę. Atak kończy się wybuchem "głów" węży.
Żywiołak ognia
Przed naszymi oczami pojawia się kreatura stworzona z żywych płomieni. Walczy dla nas przez dwie kolejki. Potrafi atakować wręcz, lub pluć kulami ognia.
Magiczne podpalenie
Sprawia, że pojedyncza, wybrana przez nas rzecz lub istota zostaje podpalona i dostaje normalne obrażenia od ognia
IV.
Deszcz meteorów
Czar różni sięod małego meteorytu tym, że tu ognistych pocisków jest aż pięć. Bardziej destrukcyjny efekt, jednak może zranić także nas, gdyż nie możemy dokładnie nakierować ich na przeciwnika.
Feniks
Najpotężniejszy z ognistych ataków. Unosząc ręce do nieba sprawiamy, że naszym oczom ukazuje się feniks. Walczy dla nas przez dwie kolejki, po czym zamienia się w popiół. Feniks jest stworzeniem bardzo destrukcyjnym. Atak pochłania ogromne ilości energii magicznej.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline