Forestwars

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-11-09 18:14:01

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Woda

I.

Wodna tarcza

Wymaga obecności w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego. Dzięki użyciu tego zaklęcia, tworzymy przed sobą małą wodną tarczę. Jest w stanie zatrzymać słabsze ataki, lub zmienić kierunek lotu strzały/bełta/noża włóczni.


Wodne przechowanie

Stojąc na przykład obok rzeki/jeziora, możemy wskoczyć do niego i zamienić się w wodę. Możemy to zrobić tylko na jedną kolejkę. Dobry sposób na zdezorientowanie przeciwnika.


Wodny strumień

Zbieramy w ustach wodę, po czym wypluwamy ją w postaci strumienia. Technika jest w stanie odepchnąć przeciwnika.



II.

Wodna wieża

Tupiąc nogą w ziemię, sprawiamy, że po chwili, spod jej powierzchni, wylatuje stężony strumień wody. Strumień może się pojawić do 3 metrów od naszej pozycji.


Wodne węże

Z naszych rąk wyrastają po dwa wodne węże, które atakują przeciwnika. Węże są w stanie związać przeciwnika.


Lodowe pociski

Tworzymy przed sobą od jednego do pięciu lodowych pocisków wielkości bełtu i wprawiamy je w ruch. Nie możemy sterować kierunkiem lotu, więc lecą tylko w jednym kierunku.


Średnia fala

Skupiamy swoją energię, by po chwili wypluć z ust przed siebie sporej wielkości falę. Fala jest w stanie przewrócić przeciwnika i porwać go za sobą.


Wodna przemiana

Nasze ciało na czas jednej tury zamienia się w wodę. Jesteśmy wtedy niewrażliwi na większość ataków, jednak po wykonaniu zaklęcia jesteśmy nieco otępieni.



III.

Deszcz

Sprawiamy, że na czas czterech kolejek z nieba zaczyna badać deszcz. Moc ulewy zależy od naszego poziomu i energii włożonej w czar.


Wodny żywiołak

Trwający dwie tury czar, który ma na celu przyzwanie wodnego żywiołaka, który potrafi walczyć wręcz i atakować wodnym strumieniem.


Wodne więzienie

Aby wykonać ten cza, musimy dotknąć przeciwnika. Gdy go dotkniemy, zostaje on zamknięty w kuli wypełnionej wodą.


Rzeczna stadnina

Musimy znajdować się blisko jakiejś rzeki. Po skoncentrowaniu się, na rzece powstaje sporej wielkości fala, która przybiera wygląd stada koni. Konie te mogą "wybiec" z rzeko na odległość nie większą niż dziesięć metrów


Zmrożenie

Możemy zamrozić własne wodne ataki, lub wodę naturalną, jezioro itp. Nie możemy jednak zamrażaćwody stworzonej przez kogoś innego.



IV.

Ogromna fala

Wypluwamy ogromne ilości wody, która z ogromną prędkością kieruje się w stronę przeciwnika. Szanse na przeżycie są minimalne. Technika pochłania ogromne ilości energii.


Mroźny żniwiarz

Kumulujemy energię w dłoniach. Jeżeli dotkniemy przeciwnika np w rękę traci on nad nią całkowitą kontrolęna dwie kolejki.

Ostatnio edytowany przez Hidaxowy (2009-11-14 19:20:21)


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl