I.
Wodna tarcza
Wymaga obecności w pobliżu jakiegoś zbiornika wodnego. Dzięki użyciu tego zaklęcia, tworzymy przed sobą małą wodną tarczę. Jest w stanie zatrzymać słabsze ataki, lub zmienić kierunek lotu strzały/bełta/noża włóczni.
Wodne przechowanie
Stojąc na przykład obok rzeki/jeziora, możemy wskoczyć do niego i zamienić się w wodę. Możemy to zrobić tylko na jedną kolejkę. Dobry sposób na zdezorientowanie przeciwnika.
Wodny strumień
Zbieramy w ustach wodę, po czym wypluwamy ją w postaci strumienia. Technika jest w stanie odepchnąć przeciwnika.
II.
Wodna wieża
Tupiąc nogą w ziemię, sprawiamy, że po chwili, spod jej powierzchni, wylatuje stężony strumień wody. Strumień może się pojawić do 3 metrów od naszej pozycji.
Wodne węże
Z naszych rąk wyrastają po dwa wodne węże, które atakują przeciwnika. Węże są w stanie związać przeciwnika.
Lodowe pociski
Tworzymy przed sobą od jednego do pięciu lodowych pocisków wielkości bełtu i wprawiamy je w ruch. Nie możemy sterować kierunkiem lotu, więc lecą tylko w jednym kierunku.
Średnia fala
Skupiamy swoją energię, by po chwili wypluć z ust przed siebie sporej wielkości falę. Fala jest w stanie przewrócić przeciwnika i porwać go za sobą.
Wodna przemiana
Nasze ciało na czas jednej tury zamienia się w wodę. Jesteśmy wtedy niewrażliwi na większość ataków, jednak po wykonaniu zaklęcia jesteśmy nieco otępieni.
III.
Deszcz
Sprawiamy, że na czas czterech kolejek z nieba zaczyna badać deszcz. Moc ulewy zależy od naszego poziomu i energii włożonej w czar.
Wodny żywiołak
Trwający dwie tury czar, który ma na celu przyzwanie wodnego żywiołaka, który potrafi walczyć wręcz i atakować wodnym strumieniem.
Wodne więzienie
Aby wykonać ten cza, musimy dotknąć przeciwnika. Gdy go dotkniemy, zostaje on zamknięty w kuli wypełnionej wodą.
Rzeczna stadnina
Musimy znajdować się blisko jakiejś rzeki. Po skoncentrowaniu się, na rzece powstaje sporej wielkości fala, która przybiera wygląd stada koni. Konie te mogą "wybiec" z rzeko na odległość nie większą niż dziesięć metrów
Zmrożenie
Możemy zamrozić własne wodne ataki, lub wodę naturalną, jezioro itp. Nie możemy jednak zamrażaćwody stworzonej przez kogoś innego.
IV.
Ogromna fala
Wypluwamy ogromne ilości wody, która z ogromną prędkością kieruje się w stronę przeciwnika. Szanse na przeżycie są minimalne. Technika pochłania ogromne ilości energii.
Mroźny żniwiarz
Kumulujemy energię w dłoniach. Jeżeli dotkniemy przeciwnika np w rękę traci on nad nią całkowitą kontrolęna dwie kolejki.
Ostatnio edytowany przez Hidaxowy (2009-11-14 19:20:21)
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline