Jako, że doszły do mnie informacje, iż kilku delikwentów postanowiło wziąć nogi za pas i uciekać z frakcji, pomyślałem, że przydałoby się ustalić pewne reguły takowej ucieczki.
Po primo, trzeba wprowadzić osobną rangę uciekinier/dezerter/zdrajca czy coś w tym stylu. Sądzę, że obowiązywałby podział, podobny do tego, jaki jest w normalnych rangach, żeby łatwiej było określić poziom owego zbiega.
Sprawą kolejną jest sama w sobie ucieczka. Wyjście sobie od tak i nie wrócenie nigdy jest jakieś takie bez polotu, dlatego też, przed ucieczką, można by (a nawet wypadało by) popełnić jakieś przestępstwo. Odbyłoby się to podczas trwania zadania. Musiałoby to być zadanie o randze najwyższej dla nas. Jednak po pokonaniu przestępstwa osobnik ten byłby ścigany, przez co musiałby podjąć się jeszcze jednej misji, która polegałaby na ucieczce z frakcji.
Jest też sprawa zaklęć. Jest niby tak, że są one przekazywane dla danej rangi i nie niżej, więc na pewno nikt nie dałby się ich uczyć uciekinierowi. Dlatego też pomyślałem, że można by zrobić coś takiego, że kradnie się zwoje z poszczególnymi kręgami zaklęć. Dla zachowania równowagi, musiałby być w stanie kraść tylko te zaklęcia na które pozwala mu ranga. Byłyby to kolejne misje, tym razem nie najwyższe może.
Za każdego zbiega wypadałoby też wyznaczyć jakąś nagrodę, przez co odbywałyby się polowania
Cóż jak miałaby się do tego sprawa statusu ? Otóż uciekinierzy mieli by odwrotnie go liczonego, czyli za każde przestępstwo zostają mu odjęte punkty ale liczą się one jak dodatnie u normalnej osoby. Czyli u zbiega -10 to tak samo jak 10 u osoby zamieszkującej frakcję.
Przydałoby się też ustalić od jakiej rangi można uciec...
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Bardzo ciekawy pomysł i się z nim zgadzam, myślę że zbiec można byłoby od 3 rangi
Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora
Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.
Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.
Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić
Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875
Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12
Magia:
Powietrze: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)
Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1
Offline
JEDYNY DZIELNY
A co jeżeli pewien mój znajomy (nie myślcie sobie, że ja ) chce uciec z frakcji ale nie działać na jej szkodę. Po prostu się odizolować i tyle to co ?
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Jak chcesz się odizolować, to poczekaj aż Cintre założy swoją org i zapisz się
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Ta i baba ma mną rządzić ;p hehe
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
No to wybacz, ale nie można sobie od tak po prostu odejść z frakcji...
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Po primo: Yen, opamiętaj się proszę, no chyba, że faktycznie masz takie zdanie, ale wtedy mi cię żal.
Po drugie:
Co do projektu, to hmmm...
* uważam, że uciekanie od konkretnej rangi ( jak zaproponował Ses - trzeciej ) to dobra idea.
* co do wprowadzania innego rodzaju rangi (niby frakcji) - nie jestem przekonana. Moim zdaniem to zbędne. Wystarczy im jedna tytularna - "Uciekinier".
* Popełnienie przestępstwa powinno być według mnie opcjonalne, potencjalny uciekinier może też zwyczajnie sprzeciwstawić się zdaniu głowy frakcji, w ostentacyjny sposób odmówić wykonania zadania, no nie wiem.
Misja ucieczkowa - Obowiązkowo.
* kradnięcie zaklęć - ok. Ale wydaje mi się, że jeżeli uciekinierzy się zgrupują w jakąś organizację (lub kilka organizacji) to zbędnym byłoby kradnięcie zwoju przez każdego z nich. Mogliby później uczyć się zaklęć od kogoś w ich gronie, kto już je wcześniej wykradł i opanował.
*nagroda - nie widzę przeciwwskazań.
* pomysł z punktami statusu niekoniecznie mi się podoba. Zbieg nie musi być zły, może wspierać osoby ze swojej grupy, no cokolwiek. Poza tym zakładałoby to, że na każdej misji musi popełnić przestępstwo, a no nie wiem... zdobywanie zwierzaka chociażby takim nie jest. To jest do przemyślenia, bo rozumiem zamysł, ale no...
oczywiście, frakcja też musi się fabularnie dowiedzieć o zdrajcy, żeby go ścigać, bo zdrajca może spiskować, a pozostawać wciąż we frakcji.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Użytkownik
Ja bym proponował zamiast prozaicznego "Uciekinier" coś ciekawszego jak "Renegat" , słowo to nie koniecznie odczytuje się w sposób ewidentnie zły.
Offline
No dalej dalej, trzeba coś z tym pomysłem zrobić. Rzucajcie swoje cenne pomysły
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline