Forestwars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Gry

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2009-11-09 18:14:13

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Ziemia

I.

Skalna włócznia

Polega na przyłożeniu ręki do podłoża i wyciągnięcia z niego skalnej włóczni. Broń lekka aczkolwiek mało wytrzymała. nadaje się do rzutu w przeciwnika.


Skalny wyrzut

Przydatne zaklęcie. Kierując rękę ku ziemi możemy sprawić, że po chwili wiele małych odłamków podniesie się i skieruje w stronę przeciwnika.


Błotny pocisk

Zbieramy w ustach błoto i plujemy nim w przeciwników.



II.

Skalna tarcza

Polega na "wyrwaniu" z ziemi sporej wielkości odłamka i zasłonięcia się nim. Choć zakrywa dość dużą powierzchnię, to jednak dość długo zbiera się z ziemi.


Skalny młot

Na końcu naszej ręki pojawia się ogromny kamienny młot. Zaklęcie dobre do ataku, ponieważ obrażenia są dosyć poważne. Jedynym minusem jest mała prędkość.


Potężny rzut

Nasza ręka zwiększa nieco objętość. Możemy wtedy wyrwać kawałek podłoża i cisnąć nim w przeciwnika. Siła zaklęcia, zależy od tego ile energii w nie włożymy.


Skalna wierza

Pod naszymi stopami pojawia się skalny podest, który możemy unosić. Zaklęcie dobre, kiedy chcemy rozejrzeć się po okolicy.



III.

Skalna dłoń

Z ziemi wyrasta ogromna skalna ręka, która zachowuje się identycznie jak nasza. Używając tego zaklęcia musimy stać cały czas w jednym miejscu.


Kamienna skóra

Nasze ciało zostaje pokryte delikatną warstwą bardzo twardego kamienia. Zaklęcie trwa dwie kolejki i nie można sięruszać, kiedy się go używa.


Ruchome piaski

Na niedużym obszarze tworzymy ruchome piaski. Przeciwnik zapad się w nie. Piasek jest głęboki na tyle, że przeciwnik jest zakryty po samą szyję.


Błotna rzeka

Tworzymy przed sobą rzekę z błota. Rzeka płynie z bardzo dużą prędkością. Doskonałe zaklęcie do przewrócenia przeciwnika.


Kamienna ściana

Przed nami pojawia się ogromna ściana stworzona z bardzo wytrzymałego rodzaju skał. Zaklęcie typowo ofensywne.


Błotny żywiołak

Tworzy żywiołaka, który jest wykonany z błota. Żywiołak ten potrafi zaatakować rękami, lub pluć błotnymi kulami. Przywołanie trwa dwie tury.


Trzęsienie ziemi

Wokół nas powstaje całkiem spore trzęsienie ziemi. Czar, choć pochłania spore pokłady energii jest bardzo efektowny.


IV

Błotne jezioro

Na ogromnym obszarze tworzy się wielkie błotne jezioro. unieruchamia prawie wszystko co znajdzie się w jego zasięgu. Pochłania ogromne ilości energii


Skalny dół

Podłoże nagle zaczyna pękać i nagle rozpada się na dwie części, tworząc ogromny dół. Szanse na uniknięcie tego ataku są niemal zerowe. Pochłania ogromne ilości energii


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl