Forestwars

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2010-01-02 13:44:53

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Walki Gracz VS Gracz

No właśnie. Ostatnio miała miejsce moja potyczka z Ranharem. Tak dla rozrywki, w "Grach i zabawach", założyliśmy sobie temat i zaczęliśmy pojedynek.
No i właśnie. Kto trafia, kto nie, komu powiodło się zaklęcie, a kto dobrze wykonał unik? A kto to wie? Sami musieliśmy ustalać co się komu powiodło, co nie jest dobre. Prowadzi do nieporozumień, poza tym, któż z nas nie zawyża sobie szans? Ot, na przykład, moja postać dostała łomot na początku, więc po prostu będę pisał że od teraz wróg ani razu mnie nie trafi. Nie tędy wroga.

Moją propozycją jest wprowadzenie sędziego. Kim byłby sędzia? To osoba, która może prowadzić misję. Walczący ustaliliby przed walką kto będzie stał na straży porządku. Taki sędzia nie ma władzy nad przebiegiem walki, nie może wprowadzić zdarzeń losowych (typu piorun strzelił w jednego z walczących, by zwiększyć szanse drugiego). A jak miałby tę walkę prowadzić? Sposoby są, według mnie, dwa.

1. Sposób na "wszechmocnego sędziego".
Sam sędzia według swojej oceny decyduje, kto trafił a kto nie. Bierze pod uwagę takie czynniki jak zmęczenie postaci, warunki pogodowe, ewentualne przeszkody terenowe itp. Sposób niezły, o ile sędzia nie faworyzuje żadnego z pojedynkujących się i ma poczucie realizmu (bo nawet od jednej strzały można umrzeć).

2. Sposób losowy, na los (IMO lepszy, sam korzystam).
Podobnie jak w sposobie pierwszym, ale o trafieniu decyduje nie widzimisię sędziego, ale prosty rekwizyt - kostka o dwudziestu ścianach.
Na czym polega pomysł? Prosty jest, a losownik można ściągnąć z internetu.
Sędzia określa, jak duże szanse na powodzenie akcji ma gracz i wybiera dla niego "pulę prawdopodobieństwa". Np. jeżeli czynniki zewnętrzne sprawiają, że gracz ma 50% szans na powodzenie, to próg puli wynosi 10. Oznacza to, że czynność uda się, jeżeli na kostce wypadnie liczba od 1 do 10. Nie uda się, jeżeli wypadnie liczba od 11 do 20. Nieco rozrysuję.


.   1    2    3    4    5    6    7    8    9    10   11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    .

- Sukcesy. Wyniki, które oznaczają powodzenie akcji. Im dalej od progu, tym lepiej się udało.
- Próg prawdopodobieństwa. Jego wylosowanie również oznacza sukces, ale ledwo ledwo.
- Porażki. Wyniki, które oznaczają niepowodzenie akcji. Im dalej od progu, tym porażka większa.

To był przykład, jeżeli szanse na powodzenie to 50%. Ale co się dzieje, jeżeli przeciwnik jest o wiele silniejszy, ma lepszą broń, lub jest ukryty za zasłoną? Wtedy próg będzie nieco inny. Zastanówmy się...
(Na przykładach pokazać najlepiej, więc oto on)
Sesio chce ustrzelić Raziela z łuku. Wiatr jest dla niego niepomyślny, poza tym Raziel zaszył się na drzewie.
Trzeba ustalić próg:
Normalnie byłoby 10.
Wiatr uniemożliwia dobry strzał, więc próg -1.
Gałęzie są gęste, więc próg -1
Raziel do stary wyga, jego ranga jest wyższa od Sesio. Ranga Raziela jest piąta na liście, Sesio druga. 5-2=3. Ta różnica też pogarsza strzał, bo Raziel na zasadzie rangi "więcej przeżył". Próg pogarsza się o ową różnicę, -3 do progu.
Sesio nigdzie nie celuje, strzela tylko, aby trafić. Nie dostanie za to zmian do progu. (Gdyby celował w jakieś konkretne miejsce, np. w głowę, próg byłby obniżany)

Czyli patrząc na wszytko: 10-1-1-3=5.
Próg wynosi 5., a więc...

.   1    2    3    4    5    6    7    8    9    10   11    12    13    14    15    16    17    18    19    20    .

Jeżeli sędzia wyrzuci 5 lub mniej, Sesio trafi. Inaczej - pudło.

Sposób drugi zwiększa losowość i wymusza na gracza dodatkowe główkowanie. Zaryzykować strzał w głowę? To tragicznie obniży celność, ale sprawi, że wróg już nie wstanie. Jednak jeżeli spudłuję, to on może to wykorzystać... ryzykować?

Używając obu sposobów sędzia brałby takie czynniki pod uwagę (Chyba że czynność nie wymaga sprawdzania. Po co rzucać, czy ktoś pokroił marchew?):

- różnica rang (wyższa ranga to wyższe doświadczenie),
- czynniki pogodowe,
- przeszkody terenowe,
- stopień skomplikowania czynności,
- celowanie w konkretną część ciała (podczas walki, im mniejsza, tym trudniej),
- stan fizyczny i psychiczny postaci,


Oczywiście, rzuty te są tylko by sprawdzić, czy przedsięwzięcie się udało, a nie czy wróg umrze od ataku.
Proszę o rozpatrzenie tego pomysłu, mimo jego skomplikowania. (a ja i tak podczas misji przeze mnie prowadzonych będę używał sposobu 2. ^^)


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#2 2010-01-02 14:20:27

Sesio

http://img693.imageshack.us/img693/1958/agrest.jpg

8165751
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 957
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Malagrim
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 850

Re: Walki Gracz VS Gracz

Bardzo dobry pomysł szczególnie ten drugi sposób losowania, realistyczny. Przejrzyście rozpisane. Jestem za.


http://img23.imageshack.us/img23/5682/ichigoy.jpg


Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora

Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.

Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.

Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875

Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12


Magia:
Powietrze
: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)


Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0

Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1

Offline

 

#3 2010-01-02 14:28:28

 Shuguar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 65
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Bóstwo: Kiaransal
Status społeczny: 0 (Neutralny)
Leśne ogniki: 250

Re: Walki Gracz VS Gracz

To jest mechanika gry Drugi sposób jest dobry tylko brakuje również wielu rzeczy. Przede wszystkim szczęście, takie niby nic a jednak (+1 próg) wyznaczało by go kolejny rzut kością od 1 do 20, wszystkie parzyste szczęście - tak, nieparzyste - nie.

Sam pojedynek:
Gracz1- Akcja.
Gracz2- Unik.
Sędzia- Co komu się udało i w jakim stopniu.

Oczywiście im więcej wyznaczników tym większa komplikacja ale też strategia dla gracza.

Ostatnio edytowany przez Shuguar (2010-01-02 14:29:46)


Imię:   Shuguar
Przydomek: Eilar
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Bóstwo: Kiaransal

Opis Wyglądu: Jak przystało na Elfa, wysoki smukły o ciemnej karnacji skóry. Włosy koloru kruczoczarnego, lekko rozczochrane. Ubrany skromnie, w szakrłatną szatę do kolan z czarnym kołnierzykiem. Wyjątkiem jego wyglądu są duże rubinowe oczy. Porusza się luźnym, nonszalanckim krokiem.
Opis Charakteru: Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, iż jest rozgniewany. Świadczy o tym "mars" na jego czole, który nigdy nie znika. Już po pierwszej rozmowie z nim można wywnioskować, że nie za bardzo przepada za innymi Elfami. Dość tajemniczy, unikający rzucania nie potrzebnych słów na wiatr. Swe wypowiedzi ozdabia nutą ironii i sarkazmu.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Ignorować ignorantów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Siła: 5
Zwinność: 5
Zręczność: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15


Magia:
Żywioł magii: Wiatr

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#4 2010-01-02 17:25:29

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Walki Gracz VS Gracz

Mam pytanie. Sędzia losuje sam, na swoim kompie i my nie widzimy wyniku prawda ? Jeżeli tak, to jestem na nie ponieważ zbyt łatwo oszukiwać.

Osobiście jestem za sposobem 1. Jeżeli sędzia oszukuje to łatwo to wykryć analizując walkę. Np wiadomo, że nie trafię Cię, ze 200m w trakcie huraganu, a na kostce może wypaść akurat dpowiednia cyfra. Dlatego osobiście jestem za 1 sposobem (sam zgłaszam się na sędzie) i sędzia pod uwagę ma brać  :
-zmęczenie postaci
-Warunki pogodowe
-Rangi obu postaci
-OPIS ATAKU/UNIKU

Bo jaki sense jest w tym, że jedna osoba atak rozpisze na kilka-kilkanaście linijek a druga :
"Widzę strzałę. Puls przyśpiesza. Czekam. Robię unik."



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#5 2010-01-02 18:46:48

 Shuguar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 65
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Bóstwo: Kiaransal
Status społeczny: 0 (Neutralny)
Leśne ogniki: 250

Re: Walki Gracz VS Gracz

Drogi Yenshü nawet jeśli wypadnie odpowiednia liczba to masz masę innych warunków które można dorzucić np. że trafisz(wylosowałeś odpowiednią), czy wiatr nie zniesie strzały i czy przebiła pancerz, lub też nie trafiłeś a jedynie drasnąłeś przeciwnika. Jest wiele warunków które by trzeba dodać aby wszystko miało ręce i nogi.
No oszukiwać każdy może bez względu na jakim systemie będziesz się opierać, jak nie będzie cie lubić to nawet spadnie na ciebie w letni piękny dzień meteor i masz pecha, tak ci powie sędzia i nic na to nie będziesz mógł powiedzieć.


Imię:   Shuguar
Przydomek: Eilar
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Bóstwo: Kiaransal

Opis Wyglądu: Jak przystało na Elfa, wysoki smukły o ciemnej karnacji skóry. Włosy koloru kruczoczarnego, lekko rozczochrane. Ubrany skromnie, w szakrłatną szatę do kolan z czarnym kołnierzykiem. Wyjątkiem jego wyglądu są duże rubinowe oczy. Porusza się luźnym, nonszalanckim krokiem.
Opis Charakteru: Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, iż jest rozgniewany. Świadczy o tym "mars" na jego czole, który nigdy nie znika. Już po pierwszej rozmowie z nim można wywnioskować, że nie za bardzo przepada za innymi Elfami. Dość tajemniczy, unikający rzucania nie potrzebnych słów na wiatr. Swe wypowiedzi ozdabia nutą ironii i sarkazmu.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Ignorować ignorantów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Siła: 5
Zwinność: 5
Zręczność: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15


Magia:
Żywioł magii: Wiatr

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#6 2010-01-02 19:03:44

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Walki Gracz VS Gracz

Yenshü napisał:

Mam pytanie. Sędzia losuje sam, na swoim kompie i my nie widzimy wyniku prawda ? Jeżeli tak, to jestem na nie ponieważ zbyt łatwo oszukiwać.

Wiesz, sędzia to byłoby stanowisko odpowiedzialne! Nie rozdawane ot tak.
No i druga rzecz, można wykonać bota. Sam jak grałem na czatach to mieliśmy takiego bota, że jak się wpisywało np. k100! to losował liczbę od 1 do 100. To było akurat na Polchacie, na GG też może by się sprawdziło, bo takie boty istnieją, więc gdyby komuś koniecznie trzeba by było dowodu, to by go miał. Ino że sam takiego bota zrobić bym nie umiał...

Yenshü napisał:

(...)i sędzia pod uwagę ma brać  :
-zmęczenie postaci
-Warunki pogodowe
-Rangi obu postaci
-OPIS ATAKU/UNIKU

No tak. Zapomniałem dopisać do mojej tabelki jakości posta. Sorry. Bo to się jak najbardziej liczy.

Shuguar napisał:

Sam pojedynek:
Gracz1- Akcja.
Gracz2- Unik.
Sędzia- Co komu się udało i w jakim stopniu.

Według mnie obaj gracze mogliby pisać swoje czynności jednocześnie. No bo jak Gracz2 ma napisać, że robi unik, skoro do ostatniej chwili nie wie, co Gracz1 zamierza (bo może go w konia robić, chociażby).

Shuguar napisał:

Drogi Yenshü nawet jeśli wypadnie odpowiednia liczba to masz masę innych warunków które można dorzucić np. że trafisz(wylosowałeś odpowiednią), czy wiatr nie zniesie strzały i czy przebiła pancerz, lub też nie trafiłeś a jedynie drasnąłeś przeciwnika.

I tu też prawda. Tor lotu strzały czy inne czynniki, na które osoba ludzka (czy elfia) nie ma wpływu jest zdarzeniem losowym i też powinno się losować.

W takim wypadku trzeba by zaufać sędziemu, wykonać bota albo jeszcze coś innego. No i jeszcze to, że nie wiadomo, czy sam pomysł sędziów przejdzie... ^^"


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#7 2010-01-02 20:02:08

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Walki Gracz VS Gracz

Moment, moment.
Sędzia of course, ale przecież nie w zwyczajnej misji. No chyba, że misja jest kilkuosobowa i w niej wywiązała się walka. Jak walczymy z NPC to przecież i tak misjodawca decyduje co się udało, a co nie.
W walkach na arenie itp. - siur.

Systemem kostkowym nigdy się nie posługiwałam i jakoś tak przyzwyczaiłam się do zwykłego pt. "sędzia-wie-najlepiej".
Nie znaczy to, że losowość mi się nie podoba.
ALE, moim zdaniem, jest w tym wypadku wylęgarnią przekrętów - jak MG sprawdzi, czy gracz "wykostkował" to, co powiada?


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#8 2010-01-02 22:18:41

 Yenshü

JEDYNY DZIELNY

Zarejestrowany: 2009-12-07
Posty: 368

Re: Walki Gracz VS Gracz

Jednak dalej jestem za systemem opisowym. Jakoś nie bawi mnie losowanie nei wiadomo ile razy kości po to, aby dowiedzieć się czy udało mi się kopnąć go w brzuch itp.

-Gracz1:Atak
Gracz2: Unik i np Kontratak
Sędzia: Wynik ich starań czyli czy ktoś trafił itp.



Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly

Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.

Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595

Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16

Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3

Offline

 

#9 2010-01-02 22:33:36

 Aron

Użytkownik

4349735
Call me!
Skąd: Myślenice
Zarejestrowany: 2009-12-13
Posty: 27
Rasa: Łeśny Elf
Ranga: Asabi
Bóstwo: Solonor Thelandir

Re: Walki Gracz VS Gracz

Mi też bardziej odpowiada system opisowy. Przy okazji pojedynkujący się są zmuszani do lepszego opisu swoich ruchów. Z tym systemem za niedługo (moim skromnym zdaniem) walki pisane byłyby na odpi****** się.


http://img197.imageshack.us/img197/6261/elvenuser.png
http://img519.imageshack.us/img519/2225/winduser.png

Imię : Aron
Przydomek : Niedźwiedzia Pięść/ Morcoë Paur
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Asabi
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 20
Bóstwo : Solonor Thelandir

Opis Wyglądu: Oczy szarego koloru, a jego wzrok potrafi zamrozić krew w żyłach. Mimo to ,kiedy tylko chce potrafi zrobić bardzo przyjazny wyraz twarzy. Jak większość z jego rasy, ma złoty kolor skóry i piękne, jasne,średniej długości włosy i to jedyne podobieństwo do nich. Od swoich braci różni się niskim wzrostem, masywną budową ciała i wyraźnych rysach twarzy. Na prawej piersi posiada znamię przypominające łapę niedźwiedzia. Siłą potrafi dorównać niejednemu dorosłemu.
Opis Charakteru: Aron uwielbia przebywać w czyimś towarzystwie i słuchać innych elfów. Nie jest typem samotnika , choć swym spojrzeniem potrafi przyprawić zmrozić. Mimo tej małej wady i tak ma szerokie grono przyjaciół. Zawsze stara się każdemu pomóc jak nie radą to siła. Jedną z jego ulubionych czynności jest obserwowanie niedźwiedzi. Stara się być taki sam jak ich samice - opiekuńczy.

Status Społeczny : 0 (Neutralny)
Życiowy Cel : Nieść pomoc tym ,którzy jej potrzebują oraz walczyć o to , za co warto się poświęcić.

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta) : 250

Magia :
Żywioł magii : Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#10 2010-01-03 09:22:11

 Shuguar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 65
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Bóstwo: Kiaransal
Status społeczny: 0 (Neutralny)
Leśne ogniki: 250

Re: Walki Gracz VS Gracz

Aerandir napisał:

Shuguar napisał:

Sam pojedynek:
Gracz1- Akcja.
Gracz2- Unik.
Sędzia- Co komu się udało i w jakim stopniu.

Według mnie obaj gracze mogliby pisać swoje czynności jednocześnie. No bo jak Gracz2 ma napisać, że robi unik, skoro do ostatniej chwili nie wie, co Gracz1 zamierza (bo może go w konia robić, chociażby).

O to mi właśnie chodziło, tylko że napisałem tak dla urozmaicenia


To wszystko zależy od adma co mu się spodoba. O tuż jeśli wyjdzie losowanie kostką to masz większy realizm rozgrywki, jeśli sędzia-bóg no to też masz element losowy, lecz zależny od widzimisie sędziego.
Do pierwszego sposobu trzeba by było napisać mechanikę uwzględniającą wszystko z otoczenia, przy drugim nic nie trzeba robić


Imię:   Shuguar
Przydomek: Eilar
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Bóstwo: Kiaransal

Opis Wyglądu: Jak przystało na Elfa, wysoki smukły o ciemnej karnacji skóry. Włosy koloru kruczoczarnego, lekko rozczochrane. Ubrany skromnie, w szakrłatną szatę do kolan z czarnym kołnierzykiem. Wyjątkiem jego wyglądu są duże rubinowe oczy. Porusza się luźnym, nonszalanckim krokiem.
Opis Charakteru: Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, iż jest rozgniewany. Świadczy o tym "mars" na jego czole, który nigdy nie znika. Już po pierwszej rozmowie z nim można wywnioskować, że nie za bardzo przepada za innymi Elfami. Dość tajemniczy, unikający rzucania nie potrzebnych słów na wiatr. Swe wypowiedzi ozdabia nutą ironii i sarkazmu.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Ignorować ignorantów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Siła: 5
Zwinność: 5
Zręczność: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15


Magia:
Żywioł magii: Wiatr

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl