Forestwars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Komputery

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#1 2010-01-13 20:15:05

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Jako, że ta część nieco u nas kuleje razem z Jednookim postanowiliśmy coś z tym zrobić. Koncept jest taki:


Wprowadzamy pięć statystyk:

Siła - ataki wręcz oraz bronią
Zwinność - uniki i akrobatyka u mrocznych
Zręczność - walka na dystans, władanie sztyletami i władanie tarczą
Inteligencja - magia i leczenie u leśnych
Wytrzymałość - wytrzymałość

Na początek 50 punktów do rozdania/ minimum 5 na jedną umiejętność

Dziennie można się uczyć max 1 punkt statystyk.

Na każdy punkt nauki przypada post fabularny w miejscu nauki (dopiero po skończeniu koszar).

Nauka jednego punktu trwa dwie godziny. (liczone od napisania posta w miejscu nauki)

Przy awansach otrzymujemy 20 punktów



Podczas każdej walki sędzi będzie na podstawie ilości tych punktów określał, czy dany atak się udał.

Walki wyglądać będą więc mniej więcej tak:

Gracz 1 - opis ruchu
Gracz 2 - opis ruchu
Sędzia - podsumowanie sytuacji.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#2 2010-01-13 20:59:25

Sesio

http://img693.imageshack.us/img693/1958/agrest.jpg

8165751
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 957
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Malagrim
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 850

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

gitara


http://img23.imageshack.us/img23/5682/ichigoy.jpg


Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora

Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.

Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.

Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875

Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12


Magia:
Powietrze
: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)


Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0

Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1

Offline

 

#3 2010-01-13 21:13:00

 Ranhar

Zhur Urhari

7831666
Skąd: Rzeszów
Zarejestrowany: 2009-12-06
Posty: 187

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

bardzo dobrze opisane... JESTEM ZA!!


Imię: Ranhar
Przydomek: -
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 56
Bóstwo: Anhur

Opis Wyglądu: Ranhar jest niskim elfem. Włosy ma białe i często związane w kucyk. Przeważnie nie nosi ze sobą dużo ekwipunku tylko to co konieczne. Jest dobrze zbudowany, a jego wytrzymałość jest prawie bez graniczna. Oczy ma koloru czarnego.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza postać. Jego reakcja jest trudna do przewidzenia, a swojego zdania prawie nigdy nie zmienia. Poza tym lubi zmieniać swoje miejsce zamieszkania przez co ciężko jego zlokalizować. Nie kiedy ktoś jego irytuje itp.

Status Społeczny: 46 Przychylny
Życiowy Cel: Być najpotężniejszym spośród mrocznych elfów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, Ostrze Zabójcy
Leśne ogniki (waluta): 797(200 ogników pożyczone od Yen'a)

Siła: 10
Zwinność: 20
Zręczność: 15
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 10

Magia:
Powietrze: Powietrzne cięcie (I Krąg)
Ciemność: Tchnienie śmierci (I krąg), Marsz mroku(II krąg)
Akrobatyka: Pajęczy chód(I krąg)
Własne zaklęcia: Mroczne uderzenie
Żywioł magii: Powietrze

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba Społeczności - 2
Szpiegostwo - 2
Sabotaż - 1

Offline

 

#4 2010-01-13 21:24:32

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Mhm, więc każdy może spędzić sobie miesiąc, dwa na farmieniu postaci tak, że będzie ona najmocniejsza na forum.
No i jak wprowadzisz staty, to posty będą pisane na odpierdziel się.
Tak, wiem, argument powtarzam z mojego wywodu o kostkach, ale co, tu będzie inaczej? Wątpię.

Poza tym system narzuca owe "farmienie" i nastawianie postaci na konkretny tor. Nie zrobię sobie wojownika z młotem i tarczą, który co pewien czas rzuci kulę ognia we wroga. Musiałbym wtedy postawić jednocześnie na Siłę, Zręczność i Inteligencję, żeby tak sobie zrobić. Dobra, dam punkty w inteligencję, żeby moje zaklęcie sięgało celu, chociaż rzucane będzie rzadko. No ale żeby trafić, to muszę mieć tej inteligencji sporo. Więc musiałbym okroić punkty z np. wytrzymałości czy siły. Co wtedy ze mnie byłby za wojownik? Postać musi być nastawiona na 3, góra 4 statystyki a postacie elastyczne byłyby miażdżone przez przeważającą wartość postaci nastawionej np. na siłę.
Ja jestem przeciw. Zaroi się od Munchkinów.
Poza tym, komu chciałoby się to wszystko podliczać? Gra sprowadzi się do maksymalizowaniu statystyk niż gry fabularnej.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#5 2010-01-13 21:31:22

Sesio

http://img693.imageshack.us/img693/1958/agrest.jpg

8165751
Zarejestrowany: 2009-12-08
Posty: 957
Rasa: Leśny Elf
Ranga: Malagrim
Bóstwo: Hanali Celanil
Status społeczny: Neutralny
Leśne ogniki: 850

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

przekonałeś mnie


http://img23.imageshack.us/img23/5682/ichigoy.jpg


Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora

Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.

Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.

Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić

Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875

Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12


Magia:
Powietrze
: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)


Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0

Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1

Offline

 

#6 2010-01-13 21:34:44

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Tak Aer... wszystko pięknie i w ogóle sweet. Tylko ten problem trzeba jakoś rozwiązać. Czekam więc na Twój pomysł co do tego

Poza tym staty nie zwalniają nikogo od pisania postów. Jak pisali długie i ładne to nagle nie przestaną tylko dlatego, że wprowadzono statystyki. Jeżeli post będzie słabo przemyślany to automatycznie sędzie wytknie błędy i dupa. Choćby miał wyjebane staty, to musi myśeć.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#7 2010-01-13 21:44:13

Jednooki

Użytkownik

9111195
Zarejestrowany: 2010-01-08
Posty: 119
Rasa: Lesny Elf
Ranga: Esterliar
Bóstwo: Corellon
Status społeczny: Pomocny
Leśne ogniki: 617

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Moim zdaniem Aer mylisz się. Dlaczego niby każdy nagle musiałby myśleć pod względem statystyk?
Poza tym Takiego wojownika, który ma tylko siłę dobrą osłabiam kulami ognia, których on nie ma, bo jest za głupi. Następnie on we mnie nie trafia, bo nie ma większej zręczności, ani zwinności, a ja go zabijam kilkunastoma ciosami zwykłym mieczem, bo mam średnią siłę, a on za słabą zwinność, by tych ciosów uniknąć. Z każdym tak można zrobić. Przerabiałem to już setki razy.
Poza tym dalej istnieją fabularne cechy postaci, a to jest wzięte tylko na potrzeby walki. Zważ na to, że przez miesiąc podpakujesz sobie 30 pkt cech trenując codziennie. czyli średnio około 5 do każdego. w tym czasie ktoś inny może nauczyć się masy nowych czarów itp.  Można zawsze zmienić, że raz na dwa dni maksymalnie 1 pkt można zdobyć, z tym nie ma problemu raczej.

Z tego też względu gracze, którzy nie lecą codziennie tylko trenować, a robią inne ciekawe rzeczy i rozpisują się fabularnie będą mieli więcej korzyści, niż Ci, co żyją tylko dla statystyk ;) Wszystko da się rozwiązać.

No i nie wiem, dlaczego po wprowadzeniu cech posty będą pisane na odpierdziel się xD


Imię: Mal Sil Del
Przydomek:  Jednooki
Ranga:  Esterliar
Płeć: Mężczyzna
Wiek:   19
Bóstwo:  Corellon Larethian

Opis Wyglądu:   Wysoki, mocno umięśniony, niebieskooki elf o bardzo jasnych, długich, falowanych włosach i cerze normalnego koloru. Zamiast prawego oka ma ukośną bliznę długości ok.5cm. Zwykle ubiera się w luźną, białą koszulę wiązaną na rzemyki i lniane zielone spodnie. Ma wytatuowane całe ręce oraz tors w dziwne znaki, linie, symbole.  Mocna budowa ciała dodaje mu lat, wygląda na poważnego i bardzo dorosłego

Opis Charakteru:    Przyjazny, w głębi smutny, lecz w towarzystwie to ukrywa. Samotnik. Niespełniony poeta. Po części leniwy, skromny. Chętny do pomocy. Naiwny. Cierpliwy. Kocha las i naturę. Uwielbia czytać oraz słuchać starych opowieści. Nie lubi zamkniętych pomieszczeń, ani zniewolenia. Nie przywiązuje się do niczego, nie martwi się niczym, żyje beztrosko.

Status Społeczny:  13 (Pomocny)
Życiowy Cel: Poznać życie

Ekwipunek: sztylet,  lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 617

Siła - 15
Zwinność - 7
Zręczność - 15
Inteligencja - 15
Wytrzymałość - 8

Żywioł magii: Ziemia
Magia:
Magia lecznicza: Zatrzymanie krwawienia

Walki:  Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:2 w służbie społeczności

Offline

 

#8 2010-01-14 07:54:05

 Shuguar

Użytkownik

Zarejestrowany: 2009-12-26
Posty: 65
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Bóstwo: Kiaransal
Status społeczny: 0 (Neutralny)
Leśne ogniki: 250

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Rozwiązanie problemu jest nadzwyczaj proste, wystarczy podczas szkolenia ustawić wybór profesji jaką się będziemy szczycić. Co do rozwoju, dla przykładu wybór profy Kiny decyduje o tym w jakim stopniu będziemy mogli używać czarów(tylko z pierwszego kręgu) tak więc obojętnie czy będziemy chcieli zrobić sobie mnichkiny to i tak nie będziemy w stanie zdjąć nikogo na strzała ponieważ używamy czaru na 1 poziomie. Po drugie postacie w takim razie powinny mieć levele dla uproszczenia dla przykładu od 1-20(ranga pierwsza) można zfarmić jedynie 30pkt później trzeba się czaić na podwyższenie rangi inaczej nasza postać nie będzie się rozwijać.
Lecz pamiętajcie że to wszystko zaczyna już śmierdzieć RPG i to potężnie.


Imię:   Shuguar
Przydomek: Eilar
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Elendiar
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 20
Bóstwo: Kiaransal

Opis Wyglądu: Jak przystało na Elfa, wysoki smukły o ciemnej karnacji skóry. Włosy koloru kruczoczarnego, lekko rozczochrane. Ubrany skromnie, w szakrłatną szatę do kolan z czarnym kołnierzykiem. Wyjątkiem jego wyglądu są duże rubinowe oczy. Porusza się luźnym, nonszalanckim krokiem.
Opis Charakteru: Na pierwszy rzut oka można stwierdzić, iż jest rozgniewany. Świadczy o tym "mars" na jego czole, który nigdy nie znika. Już po pierwszej rozmowie z nim można wywnioskować, że nie za bardzo przepada za innymi Elfami. Dość tajemniczy, unikający rzucania nie potrzebnych słów na wiatr. Swe wypowiedzi ozdabia nutą ironii i sarkazmu.

Status Społeczny: 0 (Neutralny)
Życiowy Cel: Ignorować ignorantów.

Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 250

Siła: 5
Zwinność: 5
Zręczność: 10
Inteligencja: 5
Wytrzymałość: 15


Magia:
Żywioł magii: Wiatr

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:

Offline

 

#9 2010-01-14 14:12:45

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Shuguar napisał:

Lecz pamiętajcie że to wszystko zaczyna już śmierdzieć RPG i to potężnie.

Raczej cRPG, ale tak, racja.

Jednooki napisał:

No i nie wiem, dlaczego po wprowadzeniu cech posty będą pisane na odpierdziel się xD

Przy moim systemie kostkowym wytknęło mi to kilka osób, a też pisałem, że fabularność posta ma znaczenie. Pisałem też, że przy złym poście szanse na powodzenie akcji spadałyby drastycznie. Whatever.

Ok, niechaj będzie. Przerabiałeś to już setki razy? Więc pewnie masz większe doświadczenie w tej materii, to jest, systemach gier PBF. Tylko niech mnie ktoś jeszcze uświadomi, jak wielka jest różnica pomiędzy elfem z siłą 30 a elfem z siłą 28 - duża czy mała?
I lepiej nie wprowadzać klas, czy "leveli". To nie WoW. To Forestwars. ALE pomysł z ograniczeniem ilości punktów spowodowane niższą rangą i potrzeba jej podwyższenia, by być silniejszym - strzał w dziesiątkę. To wg. mnie jeden z szlifów, jaki ten wasz system wymaga.

Tylko, cholera, moja postać, która nie miała być orłem, będzie musiała podwyższać WSZYSTKIE cechy, żeby pozostać taka, jak w oryginale być miała. Bo chciałem wojaka, który byłby silny (więc musiałaby być duża siła), ale nieco niezdarny. Jednak w walce wręcz miał radzić sobie znakomicie i unikać ciosów (duża zwinność). Przy okazji miał nosić w ręku małą tarczę, jako dodatek do młota (duża zręczność). Od czasu do czasu rzuciłby zaklęcie (no, mniejsza inteligencja), ale jako postać fizyczna byłby twardy (dużo wytrzymałości).
I niech mi ktoś powie jak mam go zbalansować, by pozostał taki jaki był a nie zdechł w walce z elfem, który nastawił się ot na zręczność i zadźga mnie strzałami.

A no tak, to argument dla Ciebie, Jednooki.

Jednooki napisał:

Poza tym Takiego wojownika, który ma tylko siłę dobrą osłabiam kulami ognia, których on nie ma, bo jest za głupi. Następnie on we mnie nie trafia, bo nie ma większej zręczności, ani zwinności, a ja go zabijam kilkunastoma ciosami zwykłym mieczem, bo mam średnią siłę, a on za słabą zwinność, by tych ciosów uniknąć. Z każdym tak można zrobić.

Ten sposób wyklucza postaci zbalansowane, którą chciałem grać. I niejako zrobi się z tego papier-kamień-nożyce. Mag zniszczy powolnego wojownika, wojownik łucznika (wystarczy, że podejdzie, jeżeli jest wytrzymały), łucznik maga (rzuci sztylet, strzeli z łuku i jeszcze się tarczą zasłoni przed pociskiem maga).

Ostatnio edytowany przez Aerandir (2010-01-14 14:13:31)


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#10 2010-01-14 15:06:59

Jednooki

Użytkownik

9111195
Zarejestrowany: 2010-01-08
Posty: 119
Rasa: Lesny Elf
Ranga: Esterliar
Bóstwo: Corellon
Status społeczny: Pomocny
Leśne ogniki: 617

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

"Ok, niechaj będzie. Przerabiałeś to już setki razy? Więc pewnie masz większe doświadczenie w tej materii, to jest, systemach gier PBF. Tylko niech mnie ktoś jeszcze uświadomi, jak wielka jest różnica pomiędzy elfem z siłą 30 a elfem z siłą 28 - duża czy mała?"
To zależy od skali. Ale według mnie jest to mała różnica.

"Tylko, cholera, moja postać, która nie miała być orłem, będzie musiała podwyższać WSZYSTKIE cechy, żeby pozostać taka, jak w oryginale być miała. Bo chciałem wojaka, który byłby silny (więc musiałaby być duża siła), ale nieco niezdarny. Jednak w walce wręcz miał radzić sobie znakomicie i unikać ciosów (duża zwinność). Przy okazji miał nosić w ręku małą tarczę, jako dodatek do młota (duża zręczność). Od czasu do czasu rzuciłby zaklęcie (no, mniejsza inteligencja), ale jako postać fizyczna byłby twardy (dużo wytrzymałości).
I niech mi ktoś powie jak mam go zbalansować, by pozostał taki jaki był a nie zdechł w walce z elfem, który nastawił się ot na zręczność i zadźga mnie strzałami."

To rozdzielaj po równo wszystkiego. Żeby być świetnym wojownikiem trzeba czasu przecież. Poza tym niezdarny wyklucza takiego, który umie unikać, więc masz tu sprzeczność. Ale pamiętaj, żeby trening nie pochłonął Twojej postaci ;)

"I lepiej nie wprowadzać klas, czy "leveli". To nie WoW. To Forestwars. ALE pomysł z ograniczeniem ilości punktów spowodowane niższą rangą i potrzeba jej podwyższenia, by być silniejszym - strzał w dziesiątkę. To wg. mnie jeden z szlifów, jaki ten wasz system wymaga."
Moim zdaniem zbędny pomysł. Nie możemy nikogo ograniczać. Jak ktoś będzie za bardzo chciał się przetrenować to mamy od czegoś MG. Zależy czy ktoś będzie potężny i będzie umiał tak zagrać, czy nie.

"Ten sposób wyklucza postaci zbalansowane, którą chciałem grać. I niejako zrobi się z tego papier-kamień-nożyce. Mag zniszczy powolnego wojownika, wojownik łucznika (wystarczy, że podejdzie, jeżeli jest wytrzymały), łucznik maga (rzuci sztylet, strzeli z łuku i jeszcze się tarczą zasłoni przed pociskiem maga)."
Wszystkie postacie są zbalansowane jeśli system jest zbalansowany. A system to także czasy. Jeśli czary będą zbyt potężne, to i nikt nie wygra z magiem ;) Po prostu wprowadzimy system i niedociągnięcia będzie się łatać w trakcie.


Imię: Mal Sil Del
Przydomek:  Jednooki
Ranga:  Esterliar
Płeć: Mężczyzna
Wiek:   19
Bóstwo:  Corellon Larethian

Opis Wyglądu:   Wysoki, mocno umięśniony, niebieskooki elf o bardzo jasnych, długich, falowanych włosach i cerze normalnego koloru. Zamiast prawego oka ma ukośną bliznę długości ok.5cm. Zwykle ubiera się w luźną, białą koszulę wiązaną na rzemyki i lniane zielone spodnie. Ma wytatuowane całe ręce oraz tors w dziwne znaki, linie, symbole.  Mocna budowa ciała dodaje mu lat, wygląda na poważnego i bardzo dorosłego

Opis Charakteru:    Przyjazny, w głębi smutny, lecz w towarzystwie to ukrywa. Samotnik. Niespełniony poeta. Po części leniwy, skromny. Chętny do pomocy. Naiwny. Cierpliwy. Kocha las i naturę. Uwielbia czytać oraz słuchać starych opowieści. Nie lubi zamkniętych pomieszczeń, ani zniewolenia. Nie przywiązuje się do niczego, nie martwi się niczym, żyje beztrosko.

Status Społeczny:  13 (Pomocny)
Życiowy Cel: Poznać życie

Ekwipunek: sztylet,  lekki pancerz
Leśne ogniki (waluta): 617

Siła - 15
Zwinność - 7
Zręczność - 15
Inteligencja - 15
Wytrzymałość - 8

Żywioł magii: Ziemia
Magia:
Magia lecznicza: Zatrzymanie krwawienia

Walki:  Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:2 w służbie społeczności

Offline

 

#11 2010-01-16 18:48:09

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Pomysłów na walkę ciąg dalszy

Chodzi o to, że stary, mają jedynie pomóc sędziemu podczas walki w ocenie sytuacji. Nie jest w końcu powiedziane, że ktoś nie ma z kimś szans, bo wg statów to się nie kalkuluje...


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl