Użytkownik
Tak tak wiem, że to PBF głównie o przygodach elfickich ludków itp...
Jednak co szkodzi zaproponować?
Więc, skoro opieramy się na fantasy to pozwolę sobie wykorzystać parę pierdów z pewnie wszystkim dobrze znanego warcrafta...
Zaczne od wątku demonów i innych pierdołów po "ciemnej stronie mocy", jakby nie patrzeć bez dobra nie ma zUa i na odwrót a skoro dobro (niby) zawsze zwycięża to zUa musi być coraz więcej w świecie aby zaszła równowaga...
Jak każdy zapewne wie, jak jemy co popadnie (może nie wszyscy tak maja ale ;P) to robimy się grubi a jak staramy się jeść zdrowo jesteśmy super pro i w ogóle ipte ; O
Sugerując się warcraftem tam coś było, że elfy (nie tylko wysokie elfy bo nocne korzystały ze studni wieczności aby być nieśmiertelne i coś tam też z ich magia było, wysokie elfy też miały jakąś studnie ) "żywią" się magią... Śmiem wysunąć założenie, że jaka magia taki elf i można by (tak jak Illidan) przez wchłonięcie "magicznej zUej energii" (żeby nie nazwać tego czaszką Ghul'dana <--<< Tak to się piszę? xD) można by się zmienić w takiego jak to powiedziała Strażniczka "On nie jest już ani elfem ani demonem, jest czymś więcej".
Więc tak, taki sobie emomhroczny elfi wojownik (ogarnięty) na jakimś tam poziomie (proponuje przed ostatni ) mógłby zrobić dodatkową misję w której nażarłby się jakoś takiej mhrocznej demonicznej magii i był by kozak : O
Liczę tutaj trochę na inwencje twórczą osób dających misje... :-P
A żeby nie było, że teraz mhroczne elfy są przekokszone to ciągniemy wątek dalej...
Takie elfy leśne (i tu założenie) żywią się tą "dobrą" magią więc (drugie założenie) jeżeli by im się dało "bardziej dobrą magie" w dużych ilościach to mogły by wysunąć się na status półbogów... Takie przekokszone jak to "coś więcej" w mhrocznych elfach
Oczywiście trza by było wymyśleć jakieś czary półbogom i "czemuś więcejmuś" ale może o tym się pomyśli jak się ludzie na ten temat wypowiedzą...
Drugą sprawą jest wprowadzenie warcraftowej odnogi elfów jaką są Nagi...
Nagi były by podobne do mhrocznych elfów, ale...
Zacznijmy od tego, że tak jak mhroczne elfy odwróciły się od "tych dobrych" bogów, ale nie zostały zepchnięte do podziemia, tylko w głębiny oceanu... Tam by sobie wyznawały Ashare czy jakieś inne bóstwo itp. itd. etc.
Zamiast przekokszonych nagów (takich co się jakiejś magii nawdychały) proponowałbym aby zamiast takiego "dopalacza" jak metamorfoza na jakimś tam poziomie w "coś więcej" lub półboga można było wybrać rodzaj Nagi jaką chce się być...
W grze fabularnej Dungeons & Dragons nagi są grupą podobnych do siebie ras inteligentnych wężowych wynaturzeń o ludzkiej głowie. Najpowszechniejsze z nich to nagi: mroczna, strażnicza, duchowa i wodna. Rodzaje:
* Banelar
* Kościana naga
* Mroczna Naga
* Naga Strażnicza
* Ha-naga
* Duchowa Naga
* Wodna Naga
Można oczywiście zrobić tak, że nie będzie rodzajów Nag tylko to będą poszczególne poziomy na ostatni proponowałbym Banelara albo Duchową Nagę (tak potężna, że odrzuciła swe fizyczne ciało O,o [xD]) to już zostawiam wam Może się o tym pomyśli jak pomysł będzie zgarniał pozytywy
Offline
nie podoba mi się , w ogóle ni pasuje do fabuły i ogólnego założenia forum
Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora
Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.
Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.
Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić
Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875
Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12
Magia:
Powietrze: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)
Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1
Offline
mi również. za bardzo warcraftowe. za bardzo przekoksisz graczy. ogólnie wprowadzi się chaos
Offline
Pomysł nie jest zły moim zdaniem... ale jest zbyt... nudny. Albo nie... ON JEST NIE ZA CIEKAWY....
Ale na pewno nie jest zły... w normalnym RPG przecież takie rzeczy są na porządku dziennym... Nie wspominając, że czasem mistrz gry kocha walnąc przed graczem BOGA który wysyła go 2km nad ziemie... i mistrz gry sie pyta... I co dalej robisz mrhorcny wojowniku.?
Ten pomysł jest jednak dobry jesli sie go opracuje... na jakiś event. Wyróżnienie jakoby mroczny elf został opentany przez demona, który daje mu nowe siły a sprawia, iż każdy wypoczynek jest 2-3 razy dłuższy to good plan!
Offline
Wg mnie, to to pomysł niegłupi, ale widzę, że by się nie przyjął. Więc, jeżeli chcesz coś takiego, to ubij sobie 90 puntów statusu i zażądaj tego, jako super wypasionej umiejętności, którą zyskasz podczas zadania specjalnego
Co do nagów... to sam nie wiem. Niby były jakimiś tam krewniakami elfów, ale jakoś tak dziwnie mi to pasuje, do ogólnej fabuły...
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Użytkownik
Ja taki mały spamek "I co raz więcej cRPG i to na dodatek z sagi Wara...
Offline
A mi nie podoba się fakt, że tak nieładnie próbujecie (perdone za uogólnianie, tak się jakoś wkradło) wszystko ściągać żywcem z innych systemów itp.
To, że coś jest w WoWie nie znaczy, że musi być wszędzie. Ot, moje zdanie.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Nie my Cintre ;] Tylko gość, który napisał jednego, na co każdy odpowiedział chórem "nie".
Ogólnie to w ogóle nie udziwniałbym samego świata rozgrywki. Fajny klimat jest jak są te dwie jedynie rasy, nie przekombinowane na siłę.
Offline