JEDYNY DZIELNY
10 talii kart wylatuje z mojej kieszeni (karty są luzem) i zaczyna bardzo szybko krążyć dookoła mnie na wzór małej trąby powietrznej (ale odwróconej czyli taka kopuła). Karty od dwójek do dziesiątek krążą na zewnątrz cyklonu i służą do obrony. Tworzą tarczę osłaniającą mnie przed atakami z zewnątrz. Przy każdym ataku przeciwnika ich spora część zostaje zniszczona (decyduje MG). Pozostałe 160 kart, czyli figury, krążą wewnątrz i służą do ataku. Mogę posłać w stronę przeciwnika ich dowolną ilość, ładując je energią wiatru* lub energią ciemności**. Te karty już nie wracają.
Jest to atak dystansowy, dlatego karty dolatują na max 10 metrów.
* Karta naładowana w ten sposób (wiatrem) leci dość szybko i ma na celu okaleczenie wroga - leci ona z taką siłą, że jest w stanie wbić się w drzewo.
** Karta naładowana ciemnością leci we wroga wolniej, ale przy uderzeniu w cel lub gdy jest w jego pobliżu wybucha ze sporym impetem.
+ Dobry atak dystansowy
+ Dobra obrona
+ Mam wolne ręce
+ Trzymając talię w ręku mogę posyłać naładowane karty w przeciwnika ( wtedy pojedynczo i na mniejszy dystans )
- Wymaga dużej inteligencji
- Żeby zacząć zaklęcie potrzeba wolnej przestrzeni dookoła siebie ( nie stać tuż przy ścianie, nie być trzymanym )
- Karty łatwo zniszczyć, więc to spore koszta
Ostatnio edytowany przez Yenshü (2010-02-07 23:31:57)
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Hmm 37h
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Ponieważ opis ostatniego, przedstawionego przez Yena zaklęcia był nieklarowny i powstało kilka wątpliwości - opis ten został nieznacznie zmodyfikowany.
Dodany został punkt: - Żeby zacząć zaklęcie potrzeba wolnej przestrzeni dookoła siebie ( nie stać tuż przy ścianie, nie być trzymanym )
i
zapis o dystansie, który prawdopodobnie nadal jest sporny, więc proszę kogoś uprawnionego o zweryfikowanie.
/Dystans zostaje zmieniony na 10m. Reszta zmian zaakceptowana/ Raziel
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline