JEDYNY DZIELNY
Witam chciałbym, aby zostało wprowadzone coś takiego jak ograniczenie przedmiotów w ekwipunku. Bo np posłuże się własnym:
łuk+ 15 strzał, - Mamy już plecy zajęte Raczej nie jest ciężkie ale niewygodne przy walce
3x sztylet, nóż do rzucania - np za pasem. Ujdzie
lekki pancerz, -normalka
mały stalagmit (od Cintre),-kieszen + waga w końcu to kamień jest normalny
miecz, Wisi przy pasie. Trochę też warzy
10 strzałek, dmuchawka, - zwykłe etui jest i pasi
3 buteleczki (2 z trucizną 8/8), w skrytce przy pasku i luz
3 fioletowe i 3 zielone grzyby, to też ujdzie, że mogę miec
kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, - to też niech se będzie w kieszeni
Ale
Ciało młodego leśniaka,
2 halabardy,
To już bym raczej nie uniósł...
Dajmy tu na to ekwipunek innego elfa:
łuk, 15 strzał, - luz to co u mnie
sztylet, lekki pancerz, - też nie widzę problemów
młot (przypięty do pasa), - No ok ale troszkę on raczej waży więc spowalnia nieco
zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), - luz
Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów. - tu znowu broń sporo ważąca i w dodatku duża + 2 kołczany na raz (z strzałami i bełtami)
Kolejny elf:
łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, - luz
trzy ciała z misji - Co ty oO 3 ciała ze sobą nosisz ? chyba coś nie teges
Więc chodzi mi o to, aby ekwipunek podzielić na : Trzymany przy sobie i Leżący w sali\domu.
Bo teraz w każdej chwili mogę napisać, na misji, że mam na plecach ciało a z kieszeni wyciągam 2 halabardy...
Nie mówię tu też o jakimś liczbowym przeliczniku, ale tak na zwykły rozum... I wiązać się z konsekwencjami, że posiadając ciężki ekwipunek nie zrobimy salta do tyłu a w locie piętnastu kopnięć bo może być tak, że z takim obciążeniem nawet się z ziemi nie podniesiesz.
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
good ajdija
Imię : Sesio
Przydomek : Doven/leniwy
Rasa : Leśny Elf
Ranga : Malagrim
Płeć : Mężczyzna
Wiek : 25
Bóstwo : Hanali Celanil
Towarzyszka : Aurora
Opis Wyglądu : Czarne włosy sięgające ramion i niebieski poszarpany płaszcz z kapturem, charakteryzujący Sesio. Całkowicie białe oczy, prawie nieruchome. Może się zdawać, że jest ślepy, jednak ma doskonały wzrok. Wysoki, szybki, mięśnie wyćwiczone na wielu bitwach.
Opis Charakteru : Lubi się śmiać i robić żarty. Jest bardzo leniwy i zawsze stara się nie zmęczyć, jednak gdy trzeba jest gotowy do walki. Niesamowity refleks i bystry umysł. Wulgarny i często sprawia wrażenie elfa, któremu wszystko jest obojętne. Bardzo nieprzewidywalny.
Status Społeczny : 26
Życiowy Cel : Zarobić, ale się nie narobić
Ekwipunek : łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, zardzewiały sztylet, 3 paczki gumy,Jendoręczne miecze Podwojenia,kupon,
Leśne ogniki (waluta) :3875
Siła: 25
Zwinność: 20
Zręczność: 5
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 12
Magia:
Powietrze: Powietrzne Cięcie(I), Wietrzna Ochrona(II), Podmuch dymu(II), Wietrzny chód(II)
Zaklęcia Aurory: Połączenie umysłów, Dzikie Wyolbrzymienie
Zaklęcia lecznicze: Znieczulenie(II)
Leśna Magia: Roślinna pułapka(II)
Magia łucznicza: Kierowany pocisk(II)
Walki : Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania :
służba społeczności-2
szpiegostwo-3
sabotaż-1
Offline
W sumie nie głupie. Wystarczy dodać w KP przy eq linijki co nosimy ze sobą, a co mamy w domu.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
JEDYNY DZIELNY
Dokładnie. Banalne i urealistyczni (jest takie słowo ?) nam grę
Imię: Yenshü
Przydomek: brak
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 31
Bóstwo: ateista
Pupil:Poly
Opis Wyglądu: Yenshü jest młodym jak na elfa wojownikiem. Na swoim jasnym ciele posiada wiele tatuaży które wyjawiają jego pochodzenie. Na pierwszy rzut oka widać, że nie pochodzi on z podziemi lecz urodził się w lesie, na powierzchni. Włosy nosi spięte w kitkę. Spod zbroi zasłaniającej jego tors wyłaniają się dwie bardzo długie, dobrze umięśnione ręce. Na nogach nosi zazwyczaj ciemne spodnie.
Opis Charakteru: Ten mroczny elf jest spokojny aczkolwiek bardzo pogodny. Nie mówi za dużo i nie lubi się kłócić z często o wiele mniej inteligentnymi istotami. Wychodzi z założenia, ze "nie warto kłócić się z idiotą, bo czasem inni mogą nie wiedzieć kto jest kim". Rzadko działa pochopnie. Woli wszystko przemyśleć.
Status Społeczny: 52(Współdziałający)
Życiowy Cel: Zamordowanie elfa, który wygnał go z powierzchni.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 3x sztylet, lekki pancerz, mały stalagmit (od Cintre), miecz,10 strzałek, dmuchawka, 3 buteleczki (2 z trucizną 8/8),2,5 fioletowego grzyba i 3 zielone grzyby, Ciało młodego leśniaka, kupon na skrócenie czasu w kuźni o połowę, pół czekolady, 2 halabardy, nóż do rzucania, 50 talii kart.
Leśne ogniki (waluta): 1595
Siła -14
Zwinność -16
Zręczność -13
Inteligencja -23
Wytrzymałość -16
Magia:
Tchnienie śmierci, Pajęczy Chód, Wybuch, Połączenie umysłów.wietrzna ochrona, mrok, 1 - ena
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
SS:2 Szpiegowska :4 Sabotaż:3
Offline
Więc pomysł wstępny wyglądałby tak:
- Plecy:
Max 3 bronie. Na plecy można zarzucić dwuręczny miecz, łuk/kuszę, włócznię/kij, kołczan, inną broń cięższą.
- Pas:
Przy pasie można by mieć hmm... no na pewno dwie bronie w stylu mieczy jednoręcznych, ewentualnie zamiennikiem mógłby być lekki toporek, lub pałka. Przy pasie można by mię też ze dwa długie sztylety(zamiennie można się pobawić w Legolasa i władować je do kołczanu) i ok. 5 małych nożyków do rzucania.
- Skrytki różne pokroju nóg i rąk:
No ze dwa sztylety w bucie by się zmieściły, więc razem cztery. Jakieś rzutki i coś w tym stylu.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline