- Armia trupich zwierząt
- Wykonanie techniki, dzieli się na dwie części.
Pierwszą z nich wykonujemy raz, w miejscu treningu, lub w domu. Chodzi o to, że zamieniamy jedno martwe ciało, w jednego zwierzaka z rodziny kotowatych, którego dusza należy do nas. Możemy stworzyć sobie tygrysa, pumę itp. Potem wsysamy część jego duszy, w wyniku czego jego ciało wyparowuje. Cały rytuał zajmuje pięć godzin na jedno ciało.
Drugą część wykonujemy już podczas misji, walki. Wypuszczamy na wolność dowolną ilość dusz i w dwie kolejki później ich ciała materializują się, tworząc koci oddział, gotowy na każdy rozkaz.
Na początku można używać jednego zwierzaka podczas walki. Wraz z kolejnymi użyciami, maksymalny rozmiar armii rośnie.
-
+ Przydatne.
+ Koty są spoko.
- Trzeba wcześniejszego przygotowania.
- Dwie tury na zmaterializowanie.
- Obrazka brak
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Moje uwagi:
1) w jaki sposób obejmujemy władanie nad duszą tego zwierzaka, którego ciało posiadamy?
2) dowolna ilość wypuszczanych dusz to moim zdaniem zbyt nieograniczona liczba
Ostatnio edytowany przez Cintre (2009-12-09 23:19:36)
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
1. Mieszamy małą cząstkę swojej duszy, z pozostałościami duszy zwierzaka, przez co są one posłuszne.
2. Wszystko zależy ile ciał mamy.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
1. Czy coś tym samym tracimy?
2. Ale ciała zwierząt zdobyć bardzo łatwo.
3. Czy owe dusze pozostają na polu bitwy do końca czy znikają po kilku turach? Jeżeli pozostają to czy możesz używać ich w każdej turze, czy muszą mieć na przykład turę odpoczynku?
Czy da się je zniszczyć?
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
1. Raczej nie
2. To mają być ciała elfów/innych rozumnych stworzeń
3. To są zwykłe zwierzęta. Zachowują się jak zwykłe zwierzęta, tyle, że mnie słuchają.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
ok, no to pozostaje mi jedno ale. Jak je rozwiejesz to ci podam czas treningu.
Mianowicie: jeżeli są to ciała rozumnych stworzeń, to rozumiem, że trzeba je przemienić w ciała zwierzaków, tak?
Ale skoro tak, to skąd 'bierzemy' te pozostałości duszy ZWIERZAKA, z którymi mieszamy cząstkę swojej duszy?
Jeżeli elf został magicznie przemieniony w zwierzę to nasz twór nie posiada własnej duszy, no chyba że elfią...
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Że tak powiem walnąłem się w zdaniu. To miało być tak, że część naszej duszy połączona z pozostałościami duszy np elfa tworzą duszę zwierzęcia, które jest mi posłuszne.
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
Ok, Raz, w takim razie proszę o uzupełnienie opisu o odpowiedzi na wszystkie te moje pytania, tak żeby wszystko było jasne i...
ponieważ jest to trudne i mocne zaklęcie, bo nie da się tego ukryć, to proponuję jedno małe ograniczenie - do wyboru:
a) ograniczona ilość tych zwierzaczków
b) dopiero po kilku walkach masz możliwość powiększenia armii. ( zaczynasz z jednym/ dwoma zwierzakami i powiedzmy po 2 walkach, w których ich użyjesz, masz dopiero możliwość dołączenia do gromadki 3 )
c) inne propozycje?
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
To ja wybiorę bramkę numer dwa
Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.
Offline
to bramka numer dwa ma dołączyć do opisu
czas nauki - jako, że to zabawa ze zmienianiem ciał, władaniem duszami i takie tam - 33h
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline