Pewnie nawet było wygodnie tej wiewiórce, co ulokowała się na głowie Aerandira. W końcu jego włosy były niczym gniazdo. Elf jednak miał mały problem. Wiewiórek było więcej, ale za to nie wyglądały na strachliwe. Przynajmniej wiedział, że najpewniej Dafne sobie na tym drzewie pomieszkuje.
- Hej, posłuchaj, tych wiewiórek jest tu więcej. Czy Dafne miała jakieś znaki szczególne? Albo jakieś zachowania? Albo czy reaguje na imię? - krzyknął w stronę dziewczynki. W końcu nie będzie wyłapywał wszystkich tych cwanych rudzielców.
Offline
Na imię nie reagowała, o czym mogłeś się przekonać już wcześniej, a to pytanie wydało ci się nagle bezsensowne. Zerknąłeś na dół tylko po to, żeby zobaczyć małą elfkę wygodnie ułożoną pod drzewem. Leniuchowała podczas gdy ty odwalałeś brudną robotę. Taki los. Sam się prosiłeś.
-Była pomarańczowa - powiedziała pewnie.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
- Łaaaał, no co ty... - elf wzniósł oczy do nieba - Daj mi więcej informacji, albo chodź tutaj, we dwoje będzie łatwiej ją złapać. No, chyba że taka duża dziewczynka nie umie wchodzić na drzewa!
Postanowił pojechać jej po ambicji. Wobec Aerandira to zwykle działało, zwłaszcza w młodości, dlaczego nie miałoby zadziałać wobec niej?
Offline
Wytknęła język i popukała się w czoło. Widocznie była bardzo upartym dzieckiem. Na kooperacje nie miałeś co liczyć.
-Przecież mówię, że jest pomarańczowa, baranie. Wiesz, wiewiórki zazwyczaj są rude
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Elf mrugnął. Słusznie. Na początku myślał, że mała tak nazywała sobie kolor wiewiórek. A więc Dafne jest pomarańczowa, w przeciwieństwie do swoich rudych koleżanek. Zaczął się rozglądać w poszukiwaniu pomarańczowej wiewiórki. Głową ruszał powoli, bo tamten zwierz, który siedział mu na głowie jeszcze nie zszedł, a nie chciał go przestraszyć. Jeżeli nigdzie nie dojrzy Dafne, to będzie pewnym, że to ona siedzi mu na głowie.
Offline
Wreszcie zrozumiałeś, o czym mówiła dziewczynka i zacząłeś się gorączkowo rozglądać. Dookoła było tak pełno wiewiórek, że wyłapanie tej jednej, nieznacznie różniącej się kolorem nie było tak łatwe, jak być powinno. Po jakiejś chwili doszedłeś jednak do wniosku, że wszystkie twoje towarzyszki mają idealnie rude kity. Gdzie w taim razie podziewa się Dafne? W głowę dotkliwie wbijały ci się małe pazurki.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Skrzywił się. Było tak jak podejrzewał. To na pewno Dafne siedzi mu teraz na głowie. Teraz musiał wykombinować, jak to zrobić, by ją złapać, a przy okazji żeby mu nie uciekła. Najpierw postanowił sprawdzić, czy jest jej tam na tyle wygodnie, że się stamtąd nie ruszy. Co prawda, nie mógł być 100% pewien, że to ona, ale czy miał inne wyjście? Zaczął powoli schodzić z drzewa uważając, by zawsze miał jedną rękę wolną. Robił tak dlatego, że gdyby wiewiórka postanowiła uciec, to chwyci ją wolną ręką. Pewnie, szybko i delikatnie. To nie powinno być trudne. Kiedyś szczycił się żonglując jajkami, więc nie zrobi wiewiórce krzywdy.
Offline
Wchodzenie na drzewo przy użyciu obu rąk w twoim wykonaniu było już wystarczająco trudne, a schodzenie o jednej ręce okazało się odpowiednio trudniejsze. Do tego wiewiórka, przeczuwając, co chcesz zrobić, postanowiła opuścić swoje nowe gniazdko. Już chciała zeskoczyć spowrotem na gałąź, ale udało ci się ja złapać. Przynajmniej tyle. Tak skoncentrowałeś się na łapaniu wiewiórki, która w dodatku mocno szarpała cię za włosy, że utrzymanie się na drzewie okazało się być mission impossible. Spadłeś z hukiem. Byłeś cały obolały i zadrapany, z ręki leciała ci krew. Na szczęście nic sobie nie połamałeś, no i... miałeś wiewiórkę.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
- Hej, mała... - wycharczał - Mam tylko nadzieję, że to jest Dafne, bo na następne wchodzenie na to drzewo mi się nie zanosi....
Starał się robić dobrą minę do złej gry, ale i tak klął jak szewc w myślach. Doprawdy, pójdzie chyba potem na polany treningowe albo coś...
Offline
Dziewczynka popatrzyła na wiewiórkę badawczo.
-Tak to Dafne - powiedziała chłodno, po czym zupełnie niespodziewanie rzuciła ci się w ramiona. -Jak zaniesiesz ją do mojego domku, to może nawet dostaniesz nagrodę - uśmiechnęła się cwanie.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
- Po prostu chcesz, żebym połamał się jeszcze bardziej, przyznaj się.... - mruknął.
Wstał i otrzepał się. Krytycznym okiem przyjrzał się "zdobyczy".
- No jeżeli mi powiesz, gdzie owy domek się znajdzie, to może mógłbym nawet zanieść...
Coś czuł, że dzień tak szybko się nie skończy...
Offline
Dzień miał się skończyć szybciej niż myślałeś i lepiej niż myślałeś. Mała zaproponowała, że zaprowadzi cię do owego domku, w końcu też tam zmierzała, a wiewiórki zwyczajnie nie chciało jej się nieść. To jak? Przyjmiesz propozycję?
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Zapewne siła wyższa (los, fatum, MG, prowadzący, czy jak kto tam woli to nazwać) sprawi, że powrót będzie masakrą, tak czy owak propozycję przyjął. Co prawda nie dla nagrody, ale raczej dlatego, żeby to się wreszcie skończyło.
- No to w drogę.
Offline
O dziwo powrót okazał się idyllicznie przyjemny. Wiewiórka trochę się wyrywała, ale nie było to nic strasznego. Mała dzielnie doprowadziła cię do domku. Chatka była ładna, drewniana.
-Poczekaj tu chwilkę. Pójdę po siostrę, a ona ci zapłaci - powiedziała i zabrała ci z rąk zwierzątko.
-Miriel! Miriel! - wrzask małe słychać było nawet na zewnątrz.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Wznosząc oczy ku niebu zadawał pytanie siłom wyższym: "To była cisza przed burzą, prawda?"
Przeciągnął się i rozmasował ramiona. Co za dzień. Elf miał jeno nadzieję, że siostra młodej jest nieco mniej cwana i milsza.
- Zapłaci, zapłaci... Grunt żeby miła była... - mruknął pod nosem.
Offline