Forestwars

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

Ogłoszenie

Poradnik nowego użytkownika

1. Czytamy regulamin.

Jest to najważniejszy zbiór reguł i zasad panujących na forum. Każdy ma obowiązek się z nim zapoznać i GO PRZESTRZEGAĆ!

2. Czytamy informacje.

Informacje na temat fabuły forum i wszystkich zagadnień gry są równie ważne jak regulamin forum. Bez nich ani rusz.

3. Rejestrujemy się.

Zakładamy swoje konto. Nick musi brzmieć klimatycznie, zaczynać się od wielkiej litery i nie może zawierać cyfr.

4. Zakładamy Kartę Postaci.

W KP zawarte są wszystkie najważniejsze informacje, dotyczące naszej postaci. Trzeba uzupełniać ją w miarę postępów i rozwoju.

5. Potwierdzamy zaznajomienie się z regulaminem w TYM temacie .

6. Czekamy na akceptację KP.

7. Udajemy się do koszar swojej frakcji i tam rozpoczynamy fabularną naukę.

Tu zaczyna się prawdziwa rozgrywka. Mentor nauczy nas podstawowych umiejętności, potrzebnych w dalszej grze.


Ósmy i najważniejszy punkt: Dobrze się bawimy!


AKTUALNOŚCI FABULARNE:



Frakcja leśnych została osierocona. Ciało, zamordowanej przez jeden z mrocznych klanów, Maiev wciąż nie zostało pochowane. Chyba wypadałoby się tym zająć i obrać nowego władcę.



Check THAT

#31 2009-12-25 23:33:17

Cintre

http://img339.imageshack.us/img339/8956/muyzuy.png

Skąd: las
Zarejestrowany: 2009-11-11
Posty: 1055
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Status społeczny: Współdziałający

Re: Misje dla Aerandir'a

Była miła i to nawet bardzo. Gdy tylko cię ujrzała rzuciła ci się w ramiona i delikatnie wsunęła do kieszeni należną zapłatę. Okazało się, że to właśnie była ta dziewczyna, której imienia nie mogłeś sobie przypomnieć, a która wciąż chodziła ci po głowie. Całkiem miłe zakończenie tego jeszcze nieskończonego dnia, prawda?

MC!
160 leśnych ogników, 2 punkty statusu


Pamiętaj o dodatkowej godzinie w lecznicy (rozcięcia)


Imię: Cintre
Przydomek: Ethelien
Rasa: Mroczny Elf
Ranga: Zhur Urhari
Płeć: kobieta
Wiek: 51
Bóstwo: nie czci bogów, wierzy w ideały.
Zwierzęcy towarzysz: Celeb
Opis Wyglądu: Wyjątkowo jasna cera, spiczaste uszy - jak każdy przedstawiciel jej rasy. Jej długie, mocno wycieniowane, brązowe włosy, które czasami lekko się kręcą, opadają delikatnie za łopatki. Duże, ciekawe świata, zielone oczy, w zależności od humoru, zmieniają odcień z naturalnego na niemal czarny lub na prawie biały. Jest szczupła i wysoka - natura obdarzyła ją wręcz idealnymi kształtami.
Opis Charakteru: Skryta i tajemnicza. Nieodgadniona. Można by powiedzieć, że jest spontaniczna, ale to zbyt małe słowo by określić jej... szaleństwo. Kiedyś mawiano, że jest trudna, dziś jest po prostu uparta i niezwykle inteligentna. Indywidualistka obdarzona ponadprzeciętną dawką kreatywności. Marzycielka i idealistka, która nierzadko bywa zimna jak lód i sarkastyczna.
Zakochana w muzyce i sztuce, zasnuta mgłą. Wbrew wszelkim prawom, lubuje się w naturze i jej dziełach. Kocha noc. Pełni funkcje zwiadowcy i mieszka w lesie. Chyba nie potrafiłaby mieszkać pod ziemią...

Status Społeczny: 68
Życiowy Cel: everything she wants is a mystery
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, 2 sztylety, lekki pancerz, półtorak, kawałek zielonego grzyba, 2 i pół tabliczki czekolady, 2 duże chleby, 4 piersi kurczaka, duża torebka przypraw, 2 małe kawałki wieprzowiny
Leśne ogniki: 2475

Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13


Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna

Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie

Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia

Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość

Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1



PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami

Offline

 

#32 2009-12-26 19:19:19

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

Nowa misja




To był piękny, słoneczny dzień. Przesiadując w swoim domu usłyszałeś ciche stukanie do drzwi. Kiedy jednak już chciałeś je otworzyć okazało się, że nikogo przy nich nie było. Gdy wróciłeś do poprzedniego zajęcia, znów usłyszałeś pukanie do drzwi. Tym razem było ono mocniejsze. Po otwarciu drzwi spotkała Cię niemiła niespodzianka. Stojąca przed drzwiami kobieta zdzieliła Cię torebką, wykrzykując, że porwałeś jej dziecko...


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#33 2009-12-26 19:24:15

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Aerandir był niemało zaskoczony. Porwał dziecko? On!? Poza tym, po co one by mu było?
Elf postanowił się pilnować i wykonać unik przed następnym ciosem torebką, gdyby takowy nastąpił.
- Hej hej HEJ! - wrzasnął. - Po pierwsze, nie porwałem żadnego dziecka! Po drugie, kim w ogóle jesteś!? I po trzecie, przestań mnie okładać tą torebką!


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#34 2009-12-26 19:27:50

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

Postać popatrzyła na Ciebie jak na wariata.
- Nie widziałeś ? Nie widziałeś ? To kto przed chwilą otworzył drzwi i zaciągnął mojego synka siłą do środka. Wszystko widziałam.
POMOOOOOCCYYYYYYY !!!! POOORRRRYYYYYWWWWAAAACCCCZZZZ !!!

Kobieta wrzeszczała jak opętana, a Ty nie wiedziałeś nawet o co może chodzić. Czyżby ktoś chciał Cię wrobić. A może owa kobieta naprawdę jest psychiczna. W pewnej chwili przypomniałeś sobie, że wcześniej ktoś pukał, a potem uciekł.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#35 2009-12-26 19:34:21

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Stwierdził, że nie ma co powstrzymywać tej histeryczki. W końcu każda matka boi się o swoje dziecko, nawet jeżeli przesadza. Odczekał nieco, aż zabraknie jej powietrza i przestanie się wydzierać.
- Nie drzyj się... raaany. Wejdź do środka i sama się przekonaj... - zrobił jej miejsce obok siebie i zaprosił gestem do środka.
Postanowił najpierw upewnić ją, że w środku jej dziecka nie ma, a nawet jeżeli jest, (bo dziecko to cwana bestia, mogło się wślizgnąć) to że nie jest przetrzymywane wbrew woli.
Sprawą pukania zajmie się za chwilę.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#36 2009-12-28 11:36:33

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

Cóż... matka wbiegła do domu z prędkością światła. Przeszukała wszystkie pomieszczenia, a gdy zorientowała się, że jej dziecka tu nie ma, upadła na podłogę i rozpłakała się. to była naprawdę dziwna kobieta. Co prawda chodziło o jej dziecko, ale lekko przesadzała. Powinieneś coś z tym zrobić, w przeciwnym wypadku jej łzy zaleją Ci dom.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#37 2009-12-28 16:30:31

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Jasny gwint... - padło w jego myślach.
Podszedł do kobiety i uniósł ją chwytając za ramiona. Silny był, więc to na pewno nie był problem. Posadził ją na krześle i podał chusteczkę. Poczekał, aż przeczyści nos i chwilowo/częściowo/jakkolwiek się uspokoi.
- Widzisz, tu go nie ma. Ale zapewne nie odszedł daleko. Pomogę Ci go szukać, co ty na to? Tylko musiałabyś mi powiedzieć, jak ma na imię, jak wygląda i w ogóle. - mówił uspokajając kobietę.
Starał się doprowadzić ją do jako takiego stanu, w którym odzyska trzeźwość myślenia. Z taką rozklejoną nie poradziłby sobie nawet bogowie.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#38 2009-12-29 12:54:03

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

Gdy tylko matka ujrzała, że nie ma tu jej syna, przestała płakać.
- Pewnie poszedł do swojej babci, która mieszka w tej okolicy. Tak, tak, tak... na pewno tam jest... na pewno... na pewno. żegnaj. - Po tych słowach wyszła z Twojego domu, a ty pozostałeś sam, skołowany, zdezorientowany i nie wiedzący co tu się w ogóle wyprawia. kobieta trzasnęła drzwiami i nagle zapadła taka dziwna cisza. Była to jednak dopiero cisza przed burzą...


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#39 2009-12-29 19:12:36

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

- Eeeeeee.... - rozpoczął swoją głęboką myśl, ale kobieta już wyszła. Aerandir podrapał się po głowie. Postanowił wyjść z domu. Rozglądnął się dookoła i poszukał wzrokiem owej kobiety, lub tego dzieciaka. Jeżeli zobaczy którekolwiek z nich, ruszy za nim. Oczywiście dzieciak ma większy priorytet poszukiwań.
Daleko zajść nie mógł, bo jeszcze niedawno pukał do drzwi Aerandira. Oczywiście, jeżeli to był on.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#40 2009-12-29 21:11:11

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

Niestety w pobliżu nie dało się uświadczyć żadnej osoby. Niezależnie czy byłby to dorosły, czy dziecko. Coś tu cicho. Stanowczo za cicho. Cała sytuacja była dość nietypowa, a nawet podejrzana. Słońce nieźle przygrzewało, więc to może z tego powodu mają dzisiaj miejsce te bardzo dziwne zdarzenia. Wracając do swojego domu zauważyłeś, że czegoś w nim brakuje. Nie wiedziałeś dokładnie o co chodzi, jednak coś zniknęło po wyjściu z domu podejrzanej kobiety. Powinieneś sprawdzić co zabrała. Jednak najpierw musisz ją odnaleźć.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#41 2009-12-30 12:31:37

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Teraz elf miał dwie opcje. Poszukać, co zginęło, ale wtedy kobieta mu zwieje. Lub iść za nią, co byłoby lepszym sposobem, bo i tak wtedy dowie się, co zniknęło.
Wtedy pewna myśl uderzyła go jak piorun. A jeżeli ta cała farsa z dzieckiem to była tylko wymówka, by wejść do jego domu?
- Cholera, złodziej!? - wykrzyknął.
Sprawdził, czy absolutnie nikogo nie ma w domu. Przed wyjściem postanowił zabrać ze sobą sztylet. Następnie wyszedł, zamknął drzwi na klucz i sprawdził podłoże. A nuż będą jakieś ślady, które pozwolą mu zlokalizowanie tej kobiety. Cokolwiek odnajdzie, ruszy w stronę, która wyda mu się najbardziej prawdopodobna na jej odnalezienie. Po drodze będzie się bacznie rozglądał. Możliwe że zaszyła się gdzieś w krzakach.


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#42 2009-12-30 12:56:07

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

W domu nikogo nie było. To prawdopodobnie kobieta korzystając z zamieszania zwinęła coś gdy nie patrzyłeś. Szczwana bestia. Ciekawe, czy wszystko ukartowała ? Gdy wyszedłeś z domu, ujrzałeś trzech rosłych elfów w białych fartuchach... Biegali jak opętania. Zupełnie jakby czegoś, lub kogoś szukali.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#43 2009-12-30 13:01:04

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Podbiegł do nich. Litościwie pominął fakt, że dzisiejszy dzień jest co najmniej nienormalny.
- Ej, widzieliście może pewną kobietę... - tu Aerandir wstawił jej opis - ...pod pretekstem zaginionego dziecka weszła mi do domu i coś ukradła. Muszę ją dopaść. Widzieliście ją?


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

#44 2009-12-30 15:46:03

 Raziel

Gość specjalny

5646841
Zarejestrowany: 2009-11-07
Posty: 475
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil
Bóstwo: Anhur
Status społeczny: Przychylny
Leśne ogniki: 1180

Re: Misje dla Aerandir'a

- Widziałeś ją ? To bardzo dobrze. Jesteśmy sanitariuszami z pobliskiego szpitala dla obłąkanych. Uciekła nam podczas porannego spaceru i nie możemy jej znaleźć. To kleptomanka, której wydaje się, że ma dziecko. Jeżeli pomożesz nam ją odnaleźć, wynagrodzimy Cię odpowiednio.


Imię: Raziel
Przydomek: Rúndiamhair aingeal /Anioł tajemnic/
Rasa: Mroczny elf
Ranga: Zhuma Sharil /Głowa frakcji/
Płeć: Mężczyzna
Wiek: 67
Bóstwo: Anhur
__________________________________________________________________________
Opis Wyglądu: Wysoki smukły wojownik, o bladej cerze. Jego zmęczone życiem oczy widziały już wiele, dziś chcą ujrzeć jedynie śmierć i zniszczenie przeciwników. Ciało skrywane pod pancerzem jest pełne blizn, które pojawiły się na nim w wyniku wielu lat walk. Prawa ręka została spalona podczas jednej z walk, choć dało się ją odratować i sprawić iż może się nią normalnie posługiwać, to zawsze skrywa ją pod pancerzem, lub specjalną rękawicą. Wielu ludzi sądzi, iż jest on chodzącym trupem, którego ciemne moce wezwały z grobu.
Opis Charakteru: Jak mówi przydomek, Raziel jest osobą niezwykle tajemniczą i skrytą. Nie dzieli się sekretami z nikim. Lubi zaskakiwać swoich przeciwników. Czasem można nawet odnieść wrażenie, że bawi się z nimi, by po chwili zadać cios z zaskoczenia i napawać się widokiem ich cierpienia. Jego najbliższą kompanką jest śmierć, która odebrała mu wielu towarzyszy i przyjaciół broni. Nie uznaje wyższości innych i zawsze jest pewien swoich umiejętności. Życie nauczyło go bowiem, że może liczyć tylko na siebie i swoją siłę.
__________________________________________________________________________
Status Społeczny: 35 (Przychylny)
Życiowy Cel: Nieść śmierć wrogom i nie okazywać litości.
__________________________________________________________________________
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, trzy ciała z misji
Leśne ogniki : 1180
__________________________________________________________________________
Siła: 18
Zwinność: 29
Zręczność: 19
Inteligencja: 31
Wytrzymałość: 23

__________________________________________________________________________
Magia:
Ogień: Ognista kula, Ognisty podmuch, Deszcz iskier, Ognisty pocisk, Ognisty promień, Wzmocnienie broni, Ognisty bicz.
Pułapki: Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca wrogość.
Akrobatyka: Koci unik, Pajęczy chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia.
Ciemność: Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie cienia, Szał mroku, Mroczne igły, Trupia ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku.
Żywioł magii: Ogień
__________________________________________________________________________

Nie spamić na PW. Chcecie coś ? Pisać na gg (nr w profilu). Nie pisać gdy jestem na z/w, ponieważ na 100% jestem właśnie na gg na telefonie i nie mam warunków do rozwiązywania spraw forum.

Offline

 

#45 2009-12-30 17:33:59

Aerandir

http://img109.imageshack.us/img109/2851/sygnas.png

Zarejestrowany: 2009-12-15
Posty: 146
Rasa: Leśny elf
Ranga: Esterliar/Misjodawca
Status społeczny: 61
Leśne ogniki: 30

Re: Misje dla Aerandir'a

Dzisiejszy dzień chyba niczym nie mógłby zaskoczyć Aerandira, więc tylko skinął głową.
Czy dookoła są jakiekolwiek ślady mogące świadczyć, że ktoś tamtędy przechodził?
- Zwiewała z mojego domu i jej nie widzieliście!? - zapytał zaskoczony.
Widać rosłość nie idzie w parze ze spostrzegawczością...


Imię: Aerandir.                    Przydomek: Młotodzierżca.                    Rasa: Leśny Elf.
Ranga: Esterliar/Misjodawca.                    Płeć: Mężczyzna.                    Wiek: 23 lata.
Bóstwo: Brak. Wierzy w ich istnienie, ale nie wyznaje żadnego.
Opis Wyglądu: Niezbyt wysoki, ale nadrabia zaangażowaniem i pokaźnymi mięśniami. Kiedyś miał długie włosy, ale przeszkadzały mu i mocno je skrócił. Oczy ma zielone, ale tak ciemne, że na początku tego nie widać. Pod lewym okiem ma niewielką bliznę (wypadek przy pracy), na którą nakleił niewielki plaster w kształcie gwiazdy. Sprawia wrażenie istoty mocnej i pewnej siebie.
Opis Charakteru: Aerandir, jako że jego żywiołem jest ogień, jest istotą porywczą. Zdarza mu się najpierw coś zrobić, a dopiero potem to przemyśleć - efektem tego były już niezliczone, poniszczone sprzęty, w które chciał tchnąć nieco życia. Zawsze marzył by zostać inżynierem i do swego celu dąży z wielką nadzieją i uporem. Upór. Właśnie... Aerandir zwykł być uparty jak osioł. Opisując krótko: do kotła wrzuć dwa słoje uporu, kilka gram chaosu, szczyptę entropii, trochę bezmyślności, wiadro porywczości. Wszystko to mieszaj sypiąc co chwila odwagę, dobro i przyjaźń. Przypilnuj wywaru, aby nie wykipiał, a powstanie Aerandir.
Status Społeczny: Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Życiowy Cel: Zająć się wyrobem broni i stworzyć najlepszą kuszę jaką widział świat.
Ekwipunek: łuk, 15 strzał, sztylet, lekki pancerz, młot (przypięty do pasa), zapałki, gwóźdź, kupon do kuźni (na skrócenie czasu o połowę - za konkurs), Szerszeń (ciężka kusza), kołczan i 40 bełtów.
Leśne ogniki (waluta): Patrz na dodatkowe pola pod avaterem.
Magia Ognia: Ognisty podmuch, Ognista kula.
Magia Lecznicza: Zatrzymanie krwawienia.
Magia Łucznicza: Pajęcza strzała.
Leśna Magia: Drewniana broń, Drewniane pociski, Manipulacja.
Żywioł magii: Ogień.
Inne: Możliwość nauczenia się 3 zaklęć o jeden krąg wyżej, niż wynika to z rangi.

Siła - 14
Zwinność - 13
Zręczność - 12
Inteligencja - 7
Wytrzymałość - 14

Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy  - 0
Zadania:
W służbie społeczności: 2

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
GotLink.pl