Dzień jak co dzień. Słońce świeci wysoko na niebie i zaczyna robić się piekielnie gorąco. Siedzisz sobie przed domem łapczywie chwytasz każdy pojedynczy promień. Może i jest nudno, ale za to jak przyjemnie. Uśmiechasz się pod nosem i błogo leniuchujesz. Do twojej głowy natarczywie dobijają się wspomnienia, szczególnie jedno, bardzo wyraźne - obraz elfki, którą poznałeś na Słonecznym Balu, jak jej było na imię...?
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Rozwalony na zewnątrz swego domostwa elf tarł ręką skroń, usilnie starając sobie przypomnieć jedno, jedyne imię...
Właściwie jedyna rzecz, której nie pamiętał. Reszta zachowała się znakomicie. Gładkie lico, aksamitne włosy, a te oczy...
Aerandir wstał i zaczął łazić w kółko. Przywołał jej obraz w głowie i skupił się na nim całym sobą w nadziei, że informacja zawarta w jego umyśle w końcu wypłynie. W końcu dał za wygraną.
Postanowił przejść się po lesie. Zazwyczaj, kiedy się spaceruje i nie myśli o niczym odpowiedzi same przychodzą.
Wybrał się więc na spacer.
Imię.... jak jej było na imię...??
Offline
błeee, no i dostaniesz inną misję niż miałeś dostać ;P
___________
Łażenie po lesie było zaiste relaksujące i pomagało się skupić. Chłodny wiatr złośliwie drażnił twoją rozpaloną słońcem skórę. Błądziłeś myślami wszędzie tylko nie tam gdzie chciałeś. Jej imię wciąż migotało ci na krańcu świadomości. Tak już zazwyczaj bywa w te zwyczajne dni.
-Dafne... - rozległo się nagle ni z tego ni z owego.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Przystanął. Właściwie nie miał pojęcia skąd padło to imię. Czy to jakaś postać nieopodal, czy to wyraźny głos w jego głowie? W tej chwili nie zwracał na to uwagi. Liczyło się tylko imię. Ale... właściwie dlaczego?
Usiadł pod jednym z drzew.
Właściwie to dlaczego jej obraz dręczył go tego dnia? Pewnie ot tak, przypomniał sobie coś ładnego, ale zapomniał imienia, ot wszystko! Ale czy na pewno?
Aerandir wstał. Właściwie, co miał do stracenia? Był młody, ona raczej też. Postanowił ją odnaleźć. Właściwie, to nawet nie wiedział w którą stronę iść. Wybrał więc zgrubsza kierunek i zaczął iść w tamtą stronę, gdzie - miał nadzieję - natknie się albo na nią, albo na coś, co ją do niej doprowadzi. Chociaż zapewne będzie tak, że zacznie błądzić bez celu po lesie. W końcu po prostu szedł przed siebie.
- Dafne... hm? - powiedział do siebie.
Offline
Zmierzałeś w kierunku, z którego dobiegał głos, wciąż uporczywie rozmyślając o owej pięknej elfce. W końcu świetnie się z nią bawiłeś. Niestety, gdy w końcu znalazłeś źródło dźwięku, przyszło ci się rozczarować. Na niedużej polance stała mała dziewczynka w podartej sukieneczce. Stała jak zaczarowana i uparcie wpatrywała się w gałąź drzewa.
-Dafne... - wołała co chwilę
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Westchnął. Naprawdę, miał naturę romantyka, skoro miał cichą nadzieję spotkać ją jakimś cudem w takim miejscu. Ale jak się mówi "nie wierz w cuda, polegaj na nich", więc Aerandir nie tracił nadziei.
Tymczasem podszedł do dziewczynki. Zaczął wpatrywać się w obiekt, który ona uznała widać za niezmiernie ciekawy, ale owa gałąź nie budziła w nim ani zachwytu, ani zainteresowania. Mimo to, dziewczynka nawoływała w tamtą stronę... może jej zwierzątko nazywa się Dafne i wlazło na drzewo?
- Hej, dlaczego tak bacznie przyglądasz się tej gałęzi? - zapytał i przykucnął, aby móc łatwiej z nią rozmawiać.
Offline
Dziewczynka zupełnie cię zignorowała, ale nie zaprzestała nawoływania. Żadnej Dafne jednak widać w okolicy nie było. Zaczynałeś zastanawiać się, czy z małą na pewno wszystko w porządku. Może zwyczajnie nadała imię gałęzi, a teraz prowadziła z nią przyjacielską konwersację...
Nagle w koronie drzew mignął ci rudy ogon.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Gdyby nie rudy ogon, elf chyba naprawdę by pomyślał, że z małą jest coś nie za bardzo tak. Teraz jednak, o ile miał rację, zrozumiał. To najprawdopodobniej wiewiórka. Możliwe że to oswojone zwierzę dziewczynki. Chyba że nazwała wiewiórkę ot tak, a teraz ją nawołuje.
Postanowił jeszcze raz zagadać do małej.
- Hej! Dziewczynko! Czy tam na drzewie jest twoja wiewiórka? - zapytał nieco głośniej, gdyby za poprzednim razem go nie usłyszała.
Offline
Mała łypnęła na ciebie zirytowana i powiedziała:
-A niby czyja? Weszła tam i teraz nie chce zejść
Po drzewie przemknęła kolejna ruda kita.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Elf się uśmiechnął. Pierwszy sukces. Zwróciła uwagę na Aerandira. Teraz jak się postara, będzie i drugi sukces.
- Wiesz, wiewiórki zwykle chadzają po drzewach, w końcu tam zakładają domy. Ale jeżeli chcesz, to mógłbym ją stamtąd ściągnąć. - zaproponował.
A co miał lepszego do roboty? Elfka z balu nie zając, nie ucieknie. Właśnie teraz przemknęła Aerandirowi przez myśl, że nadal nie zna jej imienia. Jest z niczym.
Nosz diabli... a tam. Potem sobie przypomnę. - pomyślał.
Offline
Dziewczynka popatrzyła na ciebie podejrzliwie. Najwidoczniej nie wyglądałeś wiarygodnie.
-Mógłbyś? No to proszę, próbuj - powiedziała.
W jej głosie wyraźnie brzmiała nutka powątpiewania. No bo przecież jej się nie udało, więc jak miałoby się udać tobie.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Cóż, wiarygodnie może nie wyglądał. W końcu nie był wysoki i miał pokaźne mięśnie, więc na zręcznego i gibkiego nie wyglądał.
Pewnie dlatego, że takim nie był.
- Nie obiecuję, że się uda, ale będę próbował. - rzekł wstając.
Podszedł do drzewa i obejrzał je krytycznym okiem. Raz się żyje, poza tym to tylko drzewo.
Podskoczył, by chwycić się rękami jakiś gałęzi. Gdy ręce będą mocno trzymać elf zaprze się nogami o drzewo i zacznie się wspinać. Na razie stara się w ogóle na to drzewo wejść. Wiewiórką zajmie się za chwilę.
Offline
Wchodzenie na drzewo - jak mawiają to sztuka. W twoim wykonaniu była to jednak raczej marnie wyglądająca sztuka przetrwania. Gramoliłeś się długo i cały byłeś poobcierany. Ręce bolały, nogi nie miały już siły, ale jakimś cudem dopiąłeś celu. Teraz trzeba rozejrzeć się za wiewiórką.
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline
Jasny gwint... od jutra ćwiczę wchodzenie na drzewa... powiedział sobie w duchu. Pewnie ta mała ma teraz z niego niezły ubaw. Albo patrzy na niego z politowaniem. Nawet nie zamierzał tego sprawdzać. To tylko bardziej by go zdemotywowało.
Tymczasem zaczął rozglądać się za wiewiórką. Wiedział, że to cwany i szybki zwierz. Miał więc nadzieję, że zdarzy się jakiś cud, albo będzie miał szczęście.
Na początku zaczął wymyślać jakiś plan. Może ta wiewiórka przyszła tu dla pożywienia? Co to w ogóle jest za drzewo? Zaczął więc od zweryfikowania gatunku owego drzewa.
Offline
Drzewo było zielone i pełne było dziupli - na tym skończyły się twoje rozważania, gdy na gałęzi obok ciebie przysiadły dwie wiewiórki. Trzecia ulokowała się wygodnie na twojej głowie. Cudownie. Ale która z nich to Dafne?
Siła: 10
Zwinność: 21
Zręczność: 18
Inteligencja: 20
Wytrzymałość: 13
Magia:
Powietrze:
Podmuch, Powietrzne cięcie, Powietrzny świder, Wietrzny chód, Podmuch dymu, Wzmocnienie broni, Wicher, Mały huragan, Wietrzna ochrona, Bańka powietrzna
Ciemność:
Tchnienie śmierci, Mroczne duchy, Macki, Ukrycie Cienia, Szał Mroku, Mroczne Igły, Trupia Ciemność, Mroczne pięści, Marsz mroku, Wieczne zaciemnienie
Akrobatyka:
Koci Unik, Pajęczy Chód, Odskok, Wybicie, Wyskok, Chód pancernika, Furia
Pułapki:
Błysk, Wybuch, Szlak igieł, Trująca chmura, Mgła, Mrok, Zwierzęca Wrogość
Żywioł magii: Powietrze
Walki: Zwycięskie - 0 / Przegrane - 0 / Remisy - 0
Zadania:
Służba społeczności: 1
Szpiegowskie: 1
Sabotażowe: 1
Dywersyjne: 1
PW to podstawowy środek komunikacji. gryzę tylko czasami
Offline